hehe, samma här..men jag förbeställde på cdon och har inte fått den...lite smått irriterande.. Visserligen så laddade jag hem den när den läckte, så ja har ju hynnit lyssna en del på den... Men va fan, när man förbeställer så ska man ju iaf få den samma dag som den släpps...minst
har jag missat något eller kan man inte använda "nyckeln" till det låsta materialet på deras hemsida ännu?
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Snell. Tack och lov att dom ska det. blev fucking orolig där :p Bästa låten från nya skivan då? själv vet ja faktist inte, alla är fan bra :P
FatBastard P16 Vermilon pt1 The Nameless och Opium of the People utan inbördes ordning
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
hittade just hur man använder ltd ed..
gå in på
pknot1.com och låt skivan sitta i.. jag tror man måste vara med i tävlingen, kanske inte, jag kom bara vidare efter att ha fyllt i min info..
kanske ska nämna att man kan ladda hem en mp3a där som inte kom med på skivan.. Scream heter den
och den är tokfet.. den borde ha varit med på skivan ist för typ The Virus of Life
ahh. det finns ett lättare sätt.. det jag just skrev är det alternativa sättet för low-connection.. starta quicktimefilen på skivan och tryck på 3an på tangentbordet för att komma in på section 3 (Chris) där kan man ladda hem låten
asså jag har inte fattat deras jävla kod grej på hemsidan :p
FatBastard P16 haha.. ok :) iof är det kanske inte så lätt.. första koden står på nyhetssidan, andra koden står på första sidan och tredje är bara att trycka på "3" på tangentbordet
ja det är ju fel att gill andra band
är det fortfarande bara jag som har hört Scream? den är ju hur guld som helst
scream har ja hört. det ä grym
Fucker63 P20: precis, och om ett band man gillar blir populärt och får radio/mtv tid så ä dom ju bara SÅ mainstream...haha
Nej fy fan! Vad är det för skitplatta!? okej den har några fräscha spår men fär i helvete vad dålig om man mäter den med s/t.
ja tycker att den är grym
den är ju skitbra seriöst va snackar du om? tycker det är bra att corey uttnytjar sina grymma sång röst.
Selftitled...alltså Slipknot
det verkar vara otroligt många som sviker band när de förändras och allt utjatat "det var bättre förr".. nya skivan är klockren, likaså s/t, men de är gjorda med 5 års mellanrum och trots att det är samma personer som spelar så är de inte samma personer.. you know what i mean
kneelwhenIenter P18 och metallica
mdubbelc P20, Vissa kanske inte gillar när band utvecklas....
SkyhigH: Precis.. Personligen älskar jag det nya slipknot stuket..Musiken är ju otroligt mycket bättre nu. Men självklart förstår jag folk som blir besvikna. Det är ju ett helt annat slipknot idag än när jag själv började lyssna på dom. ´ Men jag gjorde som många andra, jag köpte stonesour skivan när den kom, och älskar den. Det kan nog vara en av anledningarna till att jag mer är inne på den nya stilen nu. Men fan, man själv har ju utvecklats en del sedan man började 9an (tar studenten om 2 veckor) så det är klart att man har en helt annan syn på slipknot, och allt annat nu.. Men den nya skivan är GRYM, och jag vill inte ha en ny s/t eller IOWA, för att det skulle inte komma från hjärtat med samma aggresion nu. Om dom inte är arga nu, varför fejka det.. I morrn ska ja se dom på ullevi å jävlar va ja ska röjja..
Jag har ändrat mig lite nu.. totalt 8 spår på skivan som var värda. :)
fan idag gäller det. FET KONSERT! synd att jag har sittplats bara... får röjja där uppe
röj lite åt mig också.. de har nog gått på vid det här laget
Jag var i Köpenhamn på konceret!! OMG vilken SlipKNot show! helt otroliga! ! Corey e för bra! nya skivan e grym oxå! sluta giddra!
SansProfit.... back again after all!
vad spelade dem för låtar igår?
515, introt på s/t, heretic anthem, disasterpiece, people=shit, spit it out, surfacing, wait and bleed, (sic), eyeless, the blister exists, three nil, duality,
snell P19 trevligt, hur fungerade de nya låtarna live? själv satt man hemma igår och fick ett infall att är jag fan inte på konserten så får jag iaf köpa Disasterpieces dvdn ist för den sunkiga divx-rippen jag har av den
beställde den alltså :)
mdubbelc P20: dom funkade as bra live..duality och the blister exists va TOK FETA!! just det...dom körde ju pulse of the maggots också såklart.. Fucker63 P20: HAHA, och man ska helst bara lyssna på sin äkta musik, fan tänk om nån av sina andra "rock" kompisar får reda på att ma diggar en låt på mtv..det är ju döden.. Förresten, läste att det var releaseparty för slipknots skiva i gbg igår...nån som vet vad det handlade om???
p3erfect. Vad jag har hört så hade dom täntks och splittras efter denna skivan. men det är väll inte så längre. Och vart ska dom spela i höst?
Fueldog. Kan du döda dig själv för att jag är FETT avundsjuk på dig nu.
Men när och var lirar dom i höst?
men nej dom ska inte alls lägga ner eller? Det var väll abra snack om det.
skivan är så otroligt braa.. avgudar den helt och hållet.. Corey har perfekt röst!
Fuueldog hehe jo jag har hört/sett att dom är korta. Vilka "hängde" du med då?
ja! Road runners secords snubben? är inte det Rick Rubin?
Fueldog.. hur fan kom du in dit? var det i london?
Aha. var det såå enkelt. :D
det är så det ska vara fan..-
CIRCLE OCH BLISTER EXISTS SÅ FETA GREJER! vilket albumt!
SansProfit.... back again after all!