I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-03-09 00:22

vilken låt?

kollade redan i "vad heter låten?" topicen, men hittade inte det jag sökte...
det är typ en klassisk låt, jag tror inte att det sjungs något i den.. den är lugn och kanske lite sorlig låt..
jag tror att man visslar i låten...
svårt att förklara så här, men den går typ så här "dyy-ty-tyyyyy, dyy-ty-tyyyyy hmmh hmhmmm... osv" :-D
den har varit med i någon reklam för länge sen.. och så har jag hört den innan oxå, nån borde veta vilken det är..
ahh, det kommer att bli svårt..
men posta bara massor av tips så hittar jag den kanske.
tack så mycket på förhand ;-)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-09 00:24
sen är det ju skoj när ni oxå får veta vad det är.. eller? ;-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-09 12:01
Och du tror att vi ska kunna gissa vilken låt det e då eller ? haha... släng upp lite mer tips förfan...
The sky always had little fluffy clouds..

2004-03-09 14:26
Om jag "tyy--tyyar" som du skrivit så får jag bara fram Soviets nationalsång. Vilket jag förmodar att det inte är.
cyklist.

2004-03-09 16:06
hahah.. nä jag visste att det här skulle inte funka, inte högst troligt att nån på whoa vet vad låten heter... men jag tror att det är många som har hört den ändå :-)

2004-03-09 16:07
men skit i mina "ty-ty-tyy" exempel... tänk bara på nån sorlig låt där man troligen visslar, eller så är det typ harpa eller nåt...
tack!

2004-03-09 21:30
den här:

gimmie gimmie gimmieee.. all night long! gimmie gimmie gimmie keep playng that lovesong that loooovesong!

nåt sånt... ????

2004-03-09 22:27
nej tyvärr... den som jag söker är ganska långsam, sorlig eller den kanske gör en glad.. jag vet inte riktigt den får en o vara tyst och slappna av.. tror inte att det sjungs nåt på den.. harpa, flöjt eller vissling är med i låten..

2004-03-10 18:02
fingal P-1
tack, men tyvärr så är det nog ingen "funeral" låt.. :-/

2004-03-10 23:37
DjPoltergeist P18
jo, det var den jag letade efter.. tack..

2004-03-11 02:00

Grieg - Morgon låten
Ahh kommer inte ihåg riktigt vad den heter men sök på grieg och morning....

Helt plötsligt blev jag helt säker :)

Säg till om det var rätt/fel
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!

2004-03-11 14:21
grieg - morgonstämning.. nej tyvärr, men den där var ju med i "god morgon juice" reklamen förut...

men den jag söker efter är liksom sorlig, kan säga att det känns som om att det är en regnig dag när man hör den... fast det är ju bara vad jag känner :-/

2004-03-11 14:22
men bra gissning var det iaf, det bässta hittils..

2004-03-11 17:58
det låter som scorpions - wind of change :D
Woot

2004-03-11 21:46
nej, tyvärr.......

2004-03-11 22:34
Baz Luhrmann - Speech song

2004-03-11 23:50
nej.. inte alls..

äh, orka bry sig... skriv inget mer.. tack till alla som har försökt hjälpa..

2004-03-27 15:46
nej nej grieg var inte med i juice reklamen...

det är morning has broken som var med.....
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!

2004-04-01 20:56
hahahah... jag dör!
blipp

2004-04-01 20:56
Den finns med på första No stress skivan. Kolla där.
cyklist.

2004-04-22 00:36
Kobolt
hehe.. kul att du anstränge dig så mycket :-D
nej, men jag vet faktiskt inte om det är den... det kan vara den, men jag är ganska osäker.. tack iaf

krimm P20
ska försöka hitta.. tack..