I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-02-29 19:16

Bright eyes

Jag har väntat nu jätte länge på att en topic om detta underbara band skulle dyka upp. Men det kom aldrig så nu orkade jag inte vänta längre.

Dom tre senaste månaderna har mitt lyssnade på bright eyes ökat. Och nu kan jag påstå att bright eyes är fan det bästa bandet jag har hört.

Så nu kan vi disskutera bright eyes tycker jag ^_^.

öhm.

2004-02-29 19:20
hahaha..
har inte hört dom så jag har inget och säga utom det.
bärs, holk & mutta

2004-02-29 19:22
haha, det där lät ganska kul. Men jag kan inte hålla med om det.

Jag tycker Conar skriver så underbara texter.
öhm.

2004-02-29 19:57
jag gillar den där...from a balace beam...eller vad heter den?
A Place Called Won't Be There

2004-02-29 20:50
eller om man vill höra den väldigt unga Conor så lyssnar man på Commander Venus.

och det har ju fan funnits tusen trådar om bright eyes.

2004-02-29 21:51
Jag föredrar Commander Venus framför Desaparecidos. Fast Bright Eyes är bäst av de tre.

2004-02-29 22:58
Bright Eyes är ett av mina absoluta favorit band och jag sitter och drömmer om en ny skiva.
Commander Venus har jag inte hört så värst mkt med, men tycker desaparecidos är riktigt bra.

Vi kan alla skriva under på att conor oberst är ett geni!
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com

2004-02-29 23:47
Har ni hört "you should be in sweden"?

Jag undrar hur gammal han var när han spelade in den låten. Han låter iaf inte att vara över 13.

Hur många skivor har det släppts under bright eyes?

Jag läste nånstans om några låter av Conor fast det hade bara släppts på kasset. Jag skulle bli så glad om jag hittade den att köpa nånstans.
öhm.

2004-03-01 09:45
Com. Venus är nice. Har deras album på vinyl! Gillar faktumet att Tim Casher är med där (för att han gör bättre musik än Conor)...men Bright Eyes är bra. Ganska ok live för den delen med.

Ang. kasetterna COnor har släppt så ska det finnas 2st. Om du har tur kan de dyka upp på ebay och gå för omkring 200$...

Vinylboxen känns dock som ett måste att köpa. Då kan jag göra mig av med alla cd-skivor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-01 11:55
haha, fan. För det känns inte som jag äger 200$ att lägga utt på ett kassetband. Fast det hade ju varit mäktigt.
öhm.

2004-03-01 12:23
eller så har han tagit namnet från en i My lilte pony,
nä skämt åsido.

det är nog från garfunkle sången till filmen den långa färden (eller whats its name)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2004-03-01 14:12
Jag har snackat med Conor. Han var aspackad efter en spelning på södra teatern och tafsade alla tjejer med svart lugg och randig tröja på rumpan. Till mig upprepade han hela tiden att han var så misslyckad. "Jaha" svarade jag och gick där ifrån. Indiejävel
I'm losing my edge

2004-03-01 15:42
han är ju faktiskt lite av en tönt, suput dessutom. när han ställde in chrisspelningen i somras på grund av "sjukdom" (fylla) blev man ju rätt lack faktiskt. särskilt som man redan hade åkt dit.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-03-01 15:43
fast vi fick ju en trevlig tequilakväll istället, om någon annan var där (och kommer ihåg).
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2004-03-01 18:41
jag äger bara en skiva...den som kom typ sommarn 2002. den e fet. yääääää
www.myspace.com/timpanini
get drunk or die trying

2004-03-02 22:54
Han låter så liten när han sjunger i com. venus. Hur gammal är han då egentligen?
öhm.

2004-03-02 23:15
something vague är ju klart den bästa låten samtidigt som the movement om a hand betyder väldigt mycket för mig!
kul att du drog upp linen josefiina!
Hehe, jag vet..

2004-03-03 11:06
Josefiin

Han gick på highschool då. Gissar att han var kring 16-17 år. Tror att Tim var 19 då...

Bra skiva iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-03 17:06
Jag tycker han låter så himla ung, typ 13-14..men men.

mangan P17
musiiik P59
Taaaack ^_^
öhm.

2004-03-03 17:17
allt chill =)
Hehe, jag vet..

2004-03-17 11:27
Säljer iväg lite Bright Eyes skivor, kolla i köp och sälj forumet om någon är intresserad.

2004-03-17 16:37
jag fick collection of songs idag. tycker dock om de senare skivorna bättre. eller iofs har jag bara lyssnat igenom den en gång.

annars är ju desaparecidos heta och commander venus är rätt najs.

2004-03-17 17:00
Min morsa gillar dom,,

2004-04-02 22:24
upp!!!

laddade just ner en bootleg. jävlar va bra. jag blir nog homosexuell.

2004-04-03 13:44
Jag vet inte om det är sant, men det går jävligt mycket snack om att conor ska spela på hultan!!

Hoppas det är sant, det skulle vara det bästa!
öhm.

2004-04-03 18:41
mm det stod ju på saddle creeks sida för ett tag sedan men nu har dom tagit bort det :/ förhoppningsvis var det så att rockparty sa åt dom att ta bort det tills dom hade anonserat det officielt på hultsfredsidan

2004-05-17 18:45
Jag tror juförsej att Conor kommer ställa in allt :/
öhm.

2004-05-17 19:51
jag hoppas fan det för jag ska inte dit. även om jag ville så faller det på pengarna. jag drar till augustibuller istället för jag har bara råd med antingen eller.