I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sophie Zelmani - Love Affair

Övrig musik - Rock, pop & annat

   

2004-02-25 22:21

Sophie Zelmani - Love Affair



Någon som har hört Sophie Zelmanis album Love Affair ?
De som inte har gjort det bör lyssna in det..

De som har hört det kan ju gärna säga vilka låtar som är den personliga favoriten..

Jag själv har fastnat för "Memories" och "To know you"..


puss! :)

'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-02-26 11:06
Är det ingen som har hört den?
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-02-26 13:40
Hehe, okay!..vad/vilka är Mojave3?
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-02-27 15:53
Jag har haft skivan sen hon släppte den men kan inte lyssna på den av sentimentala skäl. Jag och mitt X lyssnade alltid på Sophie Zelmani och när jag satte igång senaste skivan fick jag en ångestchock genom hela kroppen så nu vågar jag inte lyssna på den
Camp Kwahsi till er tjänst

2004-02-27 16:00
ajdå, låter inte så värst kul! =(
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-02-28 09:42
Foglu: Då kan du ju lika gärna skicka iväg skivan till mig när du ändå inte behöver den, så slipper jag köpa ;)
Look with your own eyes - See with your own mind

2004-02-28 14:32
Om du fixar en tjej till mig så jag slipper ha mitt X i huvudet så skickar jag skivan ;)
Camp Kwahsi till er tjänst

2004-02-28 16:50
Haha låter ju som en deal juh! =D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'

2004-02-29 17:33
Eller vänta! Du fixar en tjej till mig... OCH skickar skivan! Så får du en påse ostbågar av mig? Deal?
Look with your own eyes - See with your own mind

2004-03-01 20:33
Keili
Okay! har faktiskt inte hört mkt av de tidigare hon släppt..får väl ta och kolla in det! =)

PenDragon
Haha!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'