A.F.I
Har någon här hört dom? Dom gör ju FET musik
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
har knappt hört det nya, har sett en video tror jag, den är kass. allty gammalt material är svinbra, eller så kanske jag bara tyckte det då, nu vet jag ej. jaja. jag är förvirrad, de är bra
amerikanska skatepunkbandet? tyst jag har tröttnat på dom.. spelas hela tiden på radion
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Spelas på radion hela tiden??? Jag har då aldrig hört dom på radion här i Sverige. Dom har ju typ nyss blivit stora utanför USA!!
maste jag skriva dte igen eller? kul att de flyger kids fran philly for att vara med och mosha i deras video. sedan g
Nån som hört Trapt då?
AFI får mig att rysa. Jag måste vara latent gay =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äntligen! TACK TACK TACK! jag har letat mig fördärvad efter folk som är lika nere i AFI som jag. till henkeee dom är INTE ett skatepunk band. punk JA, men inte skatepunk. sing the sorrow är ett av de bästa albumen som någonsin gjorts, och black sails in the sunset är helt otroligt. sångaren är nåt av det vackraste som finns.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eyecatcherF17, AFI gör väldigt vacker musik men Davey är faktisk inte mycket att hänga i julgranen =)
haha. kanske inte o hänga i julgranen men det skulle inte skada att ha honom fast-tejpad på väggen. :P nä men du håller väl med mig killerwolf!? erkänn nu!?
Nej, han är inte blanddet vackraste som finns, rent utseendemässigt. men hans musikär vacker. Och hans gamla frisyr =)
haha! jo men det tycker jag iaf. hans gamla frisyr är ju inte alls fin. passar så otroligt mkt bättre nu, i det långa svarta vackra håret. so long.
Hangaround
2004-01-20 17:29
A.D.F
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
den finns fan inte i gbg. får ta & beställa eller nåt.
PeWi P18 ' självklart menar jag radion i usa.
än sen?
eyecatcher F17 har man lyssnat på am. radio vet man att dom är fan värre än i sverige med att spela "hits" åter om och om igen..
Hangaround
2004-01-21 17:11
"The leaving song". Är jääävligt bra.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
jasså. jaja, men radio är ute nu grabben :P ta inte åt dej, skojade bara. och twomas , menar du part 2 eller vanliga?
Hangaround
2004-01-21 18:39
Inte så insatt i dessa grabbar men det är typ bara el-gitarr. inga trummor. Från "Sing for Sorrow".
hehe, du menar Sing the Sorrow. part 2 måste du mena...den vanliga har inte kommit ut än. vad jag vet iaf.
Ingen som hört trapt då???
peWi jag har hört en låt med trapt, headstrong heter den. helt ok låt. smEeZ7 vart såg du dom å när? fan, jag blir svartsjuk på dig.
Den e en av deras bäst eyecatcher F17 ! Men inte den bästa...ladda hem låtarna Made of glass, Echo, Hedstrong, these walls och when all is said! Dom e Djävulskt bra
Hangaround
2004-01-23 14:42
SmEeZ7 P19 Thrice - All that's left. Jäklit tung låt!! Avanged Sevenfold - Chapter four.....rekommenderar.
nja, PeWi headstrong är helt ok, men inet så bra att jag har lust att ladda hem ytterligare musik av dom. måste fråga er som skriver i forumet. vad ser ni i er nostalgi? ser ni skog, med kala träd? längtar ni dit? reflekterar daveys ord er själs längtan?
Jovisst! Nä fan jag brukar mest lyssna på hiphop, men fasen amerikansk rock rockar FETT ju!! Headstrong e faktiskt den sämsta av dom nämnda men ändå jävligt bra
SmEeZ7: bor du i USA? fan, det är ju drömmarnas land. jag ska dra dit efter studenten nu i vår. helt underbart...
Coolt! min brossa bodde o gick på college i usa 4 år
det hade jag oxå tänkt göra, men jag har inte dom bästa betygen. :( har precis köpt the art of drowning.
ska till en bekant först, i new york, kanske i sommar. sen ska jag jobba här i sverige, sen vill jag till kalifornien. och kansas. och seattle. jag ska nog ta en trip runt hela usa. lyssnat på the art of drowning dygnet runt. fruktansvärt bra!
ska du bara hälsa på här eller? hhmm, njae, inte direkt. just nu lyssnar jag endast på AFI. annars det vanliga typ, metallica, nirvana, korn, system of a down, HIM med mera. gode gud va the art of drowning är bra. 6 to 8 har jag speciellt fastnat för.
girls not grey var den första låten jag nånsin hörde med AFI, och det var även den som gjorde att jag fastnade för deras musik. sing the sorrow är ett av de bästa albumen som gjorts, någonsin! njae, thrice har jag inte hört. vad är det för typ av musik? typ som AFI?
Dance trough sunday säger jag
Jo det har ju blivit så nuförtiden
ingen skriver ju längre här. det vart ju tråkigt.
Dom är rätt bra ja. Ass goa att cykla till.
heheh. jodå. :)
"The Leaving Song (Part II)" är hur grym som helst!!!
Beyond K-Line, barely got our money back!
feeet musik det där!
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
nån som såg de i Stockholm? va var det för förband?
miseria cantare...
AFI RUUUUULES!!!!! FFS!
Jag Tycker Inte Om Hip Hop! x)
oh yeah! finns inge bättre...
Nej, det var dom inte alls emil! Dom är bra!
Better active today than radioactive tomorrow
bra!
Better active today than radioactive tomorrow
vadå havok är sliskig?
inga nya inlägg här inte. tråkigt.
hehe 65 inlägg? och ja, dom är galet grymma. iaf senaste skivan.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
senaste? alltså Sing The Sorrow?
•pave paradise•
Dom är jävligt bra.. Gillar sing in sorrow albumet.. något utöver dem äldre skivorna..