I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

PTJ - Jag Är (Louco) Svensk Baile Funk, Brega Funk Låt!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2013-11-14 21:40

PTJ - Jag Är (Louco) Svensk Baile Funk, Brega Funk Låt!

Detta är inte reggae, men det är fel vart man än lägger det eftersom det är inspirerat från Brasiliansk musik. Hoppas det smakar ändå!

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-11-14 22:34
Kan en moderator eller admin flytta detta till Audio och Video forumet!

detta är varken Reggae eller dancehall
Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2013-11-14 23:30
känner mig skyldig till den här forumsförvirringen...

vet verkligen itne vad jag tycket om musiken. när den inte blandas med baile funk så är den rätt soft..

skippa bailen. du låter bra till smutsiga beat

"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-11-15 14:11
Som sagt känns som att det blir fel hur man än gör. Men detta är inte reggae eller dancehall. Nån som kan flytta till rätt forum får gärna göra det!

Blweria: när du pratar om baile funk menar du då trumman i refrängen? Därför det är den delen som är baile funk? Bara så jag fattar vad du gillade respektive vad du ogillade.

2013-11-15 14:12
Ett ? För mycket i ovanstående inlägg. Ska naturligtvis bara: därför det är den delen som är baile funk!

2013-11-15 14:30
ja, den och det lilla dragspelet blir en lite skev kontrast. kanske det är mixningen som gör det...
kanske går att få ihop så jag gillar det men som det låter nu så tycker jag det låter bättre om du kör på det "smutsiga" beatet hela låten.

-Mark Twain

2013-11-15 16:43
Tack för input!

2013-11-15 17:15
no problem, fortsätt producera :)

-Mark Twain