I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Forsoker komma ihag en lat

Övrig musik - Reggae & Dancehall

Hangaround

2011-05-01 21:27

Forsoker komma ihag en lat

fick upp ett minne av en grymt skon reggaelat i skallen nyss, snubben sjunger nat i stil med " i not a ...(soldier kanske?)man, i'm a rastaman"..med ganska mork rost..

sa grymt irriterande for jag har melodin i skallen och jag vet precis hur riddimen later, men kan inte komma pa mer fran texten eller vad artisten heter..nans som vet?..inte den basta beskrivningen men man kan ju hoppas.

2011-05-03 12:41
jag tror inte för en sekund att det är den här låten.. men den ploppade upp i mitt huvud när jag läste ditt inlägg, så jag tyckte jag lika bra kunde dela med mig, eftersom det är en helt fantastisk låt!

I try to stay uplifted so that bullshit can pass me

2011-05-31 02:28
Stämmer kanske inte 100% men...
http://www.slagfranhjartat.se
Hangaround

2011-09-14 01:44
hittade den äntligen..roligt att jag har låten men mängden låtar jag har gör att det tar över ett halvår innan jag hittar på den!

2011-11-01 12:45
Jag var på klubb och hörde en låt jag gillade men jag vet inte vilken.
Det är dancehall och texten i gick i stil med
... sesame street sesame street... dancers are sweet... summer bounce summer bounce...

Och det är inte Elephant man's Sesame street. Det kan vara en remix bestående av två låtar. Kan någon klura ut det här med mig?

2011-11-01 13:08
Tech P27

Forstätt o lyssna vidare på Ethiopians! Har ett gäng grymma låtar i sin katalog!!!!