Riddim list 2009!
Startar den här tråden eftersom jag ändå inte har nåt bättre för mig på nätterna... På en del andra forum brukar det finnas såna här trådar där folk lägger upp rytmer som ploppar upp under året som går, så jag tänkte att vi kör en på whoa med!
Så, lista rytmer kontinuerligt som kommer under 2009 och hjälp andra att hålla sig uppdaterade! Du behöver för övrigt inte gilla rytmerna du skriver upp, enda kriteriet är att de är från 2009. Var gärna tydlig när du listar rytmer så det inte blir så jävla rörigt.
Mall:
RIDDIM Artist - Låtnamn Artist - Låtnamn osv...
skriv gärna så många cuts du känner till på rytmen så man fattar vad det handlar om.. ett rytmnamn i sig är föga intressant änna.. Ser du en ofullständig rytm, citera den och lägg till de cutsen som saknas så det blir lite mer lättöverskådligt.
Jag börjar lite lätt:
MR EUDARIC 2009 RIDDIM Lloyd Brown - Bless Me Marcia Griffiths - Piece By Piece Tinga Stewart - Not This Time Nadine Sutherland - So Real Vivian Jones - I'll Be Waiting Pam Hall - Don't Hurt Me Bunny Rugs - I'll Be There Shalom - Without You Shinehead - You Got It Bad George Nooks - My Children Daville - My Heart Don Campbell - Run Them Freddie McGregor - Hold Me Sizzla - Chalice & Herbs
STRESS OUT RIDDIM Demarco - She Caah Wait Mr G - Work Mi Ah Work
EVOLUTION RIDDIM R.D.X. - Love In Her Soul Spragga Benz - Flawless Girl Vybz Kartel - Balance Pon It
GHETTO SOUL RIDDIM Gyptian - Crazy World Sizzla - Best In Life Delus - True Love
FIGHT FI WAR RIDDIM Black Rhyno - Money Haffi Mek Jah Vinci - Money Vybz Kartel - Mama
LIVE WIRE RIDDIM Perfect - Black Sea Jigsy King - Criticise Gyptian - Give Thanks And Praise Turbulence - I'm Home Alone Tony Curtis - Make It Up Stratdon - My Survivor Wissy - No Heights Lukie D - Said You Love Me Iley Dread - See Dem A Come Lutan Fyah - What A Woe Anthony B - Whip Dem Jah Jah Cecile - Without You
KALASHNIKOV RIDDIM Young Vet feat. Dee Dree - Dem Nuh Bad Man Fi We T.O.K. - Hard Enough Opal - It Clean Anthony B - Nuh Fraid Shawn Storm - Ready Fi Murder Delly Ranks - Spray Fassy
BITTA WORLD RIDDIM Khari Kill - Neva Get Weary Lutan Fyah - Lonesome Jah Bami - Level Meds Dainjamental - No More Mistakes Chezidek - A De Weed Lady Meeka - Dry Those Tears Bonez - No More Gunplay Gounzman - Bittaness Di World Lyrikal - Life Get Dread Cutty Corn - Mama Africa Chabe - Love Life Fiyastick - Don't Play Me Assilass - War And Crime Marlon Chune - A Bitta World
POOR & BOASY RIDDIM Ras Fraiser - X-rated Ratigan feat. Lisa Wacky - Put It On Me Spice - Inna Mi Closet Unknown - Ends Out
BAIL 4 ME RIDDIM Black Rhyno - These Stingers Jah Vinci - Watch Yuh Friends Lisa Hype - Hustle Forever Shawn Storm - Be Wise Vybz Kartel - Jail 4 Me Xpress - Real Gangstas
www.myspace.com/roughlynx
|