I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mr. Easy , Chico.. -=Grindin riddims=-

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2009-01-02 16:14

Mr. Easy , Chico.. -=Grindin riddims=-

Yeeeeeeeez.. bless ja har kollat lite över allt o hittar fan ingenting av mr easy.. elelr chico.. då är d grindin riddims framför allt men även chico - lock di endz.. och mr easy - if its alright.. help me out!

2009-01-02 23:40
grindin riddims...?

menar du att det är en speciell riddim som heter så eller vill du ha tips på låtar med dom som är på grind/wine-vänliga rytmer??

för övrigt är du farligt nära att requesta downloads.. inte för att jag personligen har nåt emot det men vet att det inte är tillåtet här på whoa och då kommer din tråd bara raderas så för din egen skull borde du ha koll på dina formuleringar ;)
www.myspace.com/roughlynx

2009-01-03 00:10
finns ett riddim album på grindin rytmen, 99% säker på att lock di endz med chico blev aldrig utgiven på singel av nån anledning... synd för den var lätt bäst på rytmen...

2009-01-03 01:10
sånt där är sjukt asså det är fan samma med han låt på hurricane riddim som lätt är en av de fetaste men svår o få tag på av ngn anledning...

2009-01-03 01:33
åh fan är det den rytmen! tankade den nu, hade helt glömt bort den änna men den är tung

går att hitta utan att leta ihjäl sig btw...

2009-01-03 01:58
lite komiskt du två inlägg efter att ha "lekt moralpolis" över nerladdning berättar för oss att du har laddat ner hela rytmskivan :)
 biffko to di world

2009-01-03 04:06
men för helvete läs vad jag skrivit:

"inte för att jag personligen har nåt emot det men vet att det inte är tillåtet här på whoa"

har väl aldrig uttryckt att jag är emot illegal fildelning men om jag skulle tipsa honom om VART han kan ladda ner skiten så kommer tråden stängas ner
get your facts right

2009-01-03 13:48
som sagt, jag tyckte bara att det var lite ironiskt. Men verkar som att ironin inte lös igenom klockan fyra på natten? Jag är ledsen om du tog illa upp..
 biffko to di world

2009-01-03 16:01
ironin lyser fortfarande inte igenom med tanke på att den inte fanns där......

2009-01-09 14:56
oj oj va längesen ja kolla denna tråd hahA:P