[Video] Syster nancy
Gammal men ack så skön låt... So bam bam :) (Inlägget flyttat av Gogaku 2008-11-25 00:33:21)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
verkligen jätte dålig.
diska hårdare! kvinna!
mycket rörliga bilder här må jag säga
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
mm denna e så flummit goo =P
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Klassiker, riktigt jävla skön. Har legat i min mp3 spelare på jobbet lääääge :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hade inte hört den innan SKATE.. Den är skön som fan :)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
BIM! Mer Sister Nancy:
One Two Roof Over Mi Head
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Hur spreds denna låten plötsligt över världen, igen, egentligen? För något år sen minns jag att alla hade börjat nynna på den eller åtminstone började känna igen den med ivrigt gestikulerat engagemang, något jag inte lyckats härleda till något speciellt. Det finns många catchiga låtar där ute men hur lyckades just denna slå sig fast. Låten är väl ändå från 81/82 nån gång? Oftast är det ju filmer, t. ex. Shottas som alla sett plötsligt, men Bam Bam har jag bara hört i Belly (AKA Black Blood) som kom i början på 2000 någon gång, om jag inte minns fel, men denna har ju knappast nått lika många som Shottas gjorde?
Intressepenisen hårdnar!
har för den mig den var med i gta san andreas bland annat..
45 clash är fett underskattat
den är även med i spelet "skate"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den är samplad en hel del också
SKYSCRAPER - MILLION VIBES http://www.myspace.com/martinnordbeck http://www.myspace.com/millionvibessound
Förstår inte hur man kan tycka att »Bam Bam« är jättedålig om man har ett intresse i reggae och deejays. Stalag är en exceptionell rytm som redan i sitt originalutförande är en fantastiskt rökig mix och den ljusa ekodränkta rösten från Nancy över detta som singjayar i stil och fason är ett mästerverk. Det är en av de tillfällena då rytm, mix och deejay-stil är fullträffar rakt igenom. Fast lite konstigt att Nancy är mer känd bland oinitierade än vad exempelvis hennes bror är ... som ändå måste anses vara en av de viktigaste chattarna i JA:s historia. »One 'ting Bubbly cyaan understan', one 'ting Bubbly cyaan understand'. Wha mek dem a talk 'bout Nancy Bam Bam. When Briggy really fe mek dance ram « för att travestera systern.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth
Sibling rivalry!
Intressepenisen hårdnar!
Men jag har ändå för mig att Bam Bam var någorlunda känd redan innan GTA San Andreas kom. Kan det bero på att den spridits ovanligt mycket genom fildelning och "word of mouth"? Ett annat exempel är väl Police In Helicopters som blev känd som en Eek-a-Mouse-låt som folk säkert minns. Att Eek blev lite känd kan man ju förstå, med tanke på hans rätt speciella stil och röst. Men till och med technonissarna under min högstadietid satt och lyssnade på John Holt liksom? Det är ju en bra låt, men anledningen till att så många fått upp ögonen för den borde väl bero på just tips från polare och liknande?kalcidis P24 "Förstår inte hur man kan tycka att »Bam Bam« är jättedålig om man har ett intresse i reggae och deejays." Tråden låg i websidor innan, så det är väl därför låten fått ett par negativa kommentarer. Om det var det du syftade på förstås?
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Detta var den första reggae-låten som gjorde att jag fick upp ett stort intresse för reggae för en sisådär 13-14 år sedan. och detta var ju långt innan internet var något gemene man sysslade med, och redan då var den jävligt populär även utanför reggae-kretsar. Versionen som spelas i berlly aka black blood är en remake av nancy som heter Big bam bam, släppt på Big beat records någon gång i mitten av nittio-talet om jag inte minns fel.
Mabuhay!
Mic_Styles P21 tror att det där är svaret, kom iofs ungefär samtidigt som GTA San Andreas men eftersom den spelades rätt flitigt i radio och visades på TV så gissar jag att det är därifrån den spreds.
Ett annat exempel är väl Police In Helicopters som blev känd som en Eek-a-Mouse-låt som folk säkert minns. Att Eek blev lite känd kan man ju förstå, med tanke på hans rätt speciella stil och röst. Men till och med technonissarna under min högstadietid satt och lyssnade på John Holt liksom? hehe det där är lite kul för det får mig att tänka på hur exakt samma sak hände med "Ganja Smuggling" när jag gick högstadiet, den spred sig i väldigt olika kretsar! har samma upplevelser av "Police In Helicopter" men den var inte riktigt lika stor som "Ganja Smuggling" i mina ögon/öron!
Ytterligare en 'klassiker', antar jag:
Mången man har nog ställt sig frågan "vad fan är house?" genom sitt liv, så även jag. Vad fan är house? Är detta hosue?
Intressepenisen hårdnar!
Groove Armada - Fogma, för övrigt.
Intressepenisen hårdnar!
Kan ju lika gärna fortsätta här:
Nu slutar min koll på vart jag hört den samplats, fyll på eller något.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01 ja, det är house.
I see! Tackar. Nu kan jag äntligen sova om nätterna känner jag.
Intressepenisen hårdnar!
Sister Nancy & Ricky Trooper !
Demento P22 hehe det där är lite kul för det får mig att tänka på hur exakt samma sak hände med "Ganja Smuggling" när jag gick högstadiet, den spred sig i väldigt olika kretsar! har samma upplevelser av "Police In Helicopter" men den var inte riktigt lika stor som "Ganja Smuggling" i mina ögon/öron! Nej, det är klart. Ganja Smuggling var ju störst, till och med större än Buffalo Soldier, och speciellt liveversionen av någon anledning. Varenda trancetomte kunde introsnacket utantill och tyckte låten var skithäftig för att den handlade om ganja...
Hahaha vilka minnen man får med denna och lords of acid - marijuaina in your brain !