Roffe Ruff _ Stanna hemma
Vilken sjukt bra låt. Någon som vet om "Stanna hemma" är släppt. Hur får jag tag på låten? Mp3 eller vinyl, båda e intressant. Kolla in Roffes Myspace http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=232964378
ladda ner den från myspace
45 clash är fett underskattat
han e så sjukt bra !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den är bara släppt som mp3a, dock kommer hans album "snart" där den om vi har tur är med. de enda låtarna som är släppta på CD är "Mörda Dom" som finns på Mr Gillis Reggae Propaganda vol. 2 (som nog är slut, kan eventuellt finnas ex på Dem Collective i GBG de hade mängder när jag var där för ett bra tag sedan) & "Internet Gangsta" som finns på Partillos Högre Standard Vol. 1+2 (som går att köpa i ala välsorterade skivbutiker, annars kan dom ta in den)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice. vad finns för gratis mp3?
http://www.myspace.com/twoismagic zuzpeqt.narkotikaroteln.org
Kapten Röd som proddat "Stanna Hemma" och "mörda Dom"
reggae propaganda gick väl att ladda ner ?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
"nice. vad finns för gratis mp3" jävla inställning..folk vill bara ha gratis gratis gratis blir så jävla trött
i remember when originality was the key!!
en 31a vad är det?? sjukt bra låt förövrigt :D
Det är en ålder mannen...
ja roffe låter så sjukt råå, men har också en mjukare sida...fett!
göteborgska o skånska e dom fetaste dialekterna tycker jag. Hade vatt fett med roffe och gubb ihop.
31a är en göteborgare på samma sätt en 08 är en stockholmare
Kan upplysa om att 031 var riktnumret till GBG sist jag kolla.
Går det fortfarande att ladda ner från hans myspace? Jag ser inte hur i så fall. Om inte och han redan släppt låtarna gratis kanske någon vill slänga upp dom någonstans så man kan ladda ner?
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Vart kan man tanka ner albumet?
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!
reggaepropaganada går att ladda ner på www.swingkids.se
Håller med Larsa. (Sir Lance) Det verkar vara den sura eftersmaken på allt LimeWire, Dc++ och Piratbajande. Samma som när lågpriskedjorna (halvgratis) slår ut alla annan vanlig och normal och HEDERLIG näring. Stan dör. Skivbranschen dör. Men....... någonstans där ute i all död terräng kommer det gro ett frö som får nästa period att gå igång. Vad det nu än blir.....? Tips ngn? Men nu är folket endast ute efter GRATIS och då kanske "money revolution" står runt hörnet?? Kravrop skalla? Eller fittar folket ur? Och klampar in i samma slavspår dom trampat i minst hundra år? Svensken är duktig på att komma på fina bra grejer, men att stötta sina bröder i svåra stunder och "sluta upp", det är vi sämre på. Kraftlös men stark politisk vilja formad av menlöshetsbringande välfärd? Köp skivor !! Eller nedladdningar. Och se konserter, det ger artisterna möjlighet att ge valuta för dyra skivan. Kram på er
WORD!!
i remember when originality was the key!!
Men snackar vi inte om låten Stanna Hemma? Snälla säg vart ja kan köpa den så köper jag....
Snart kommer Roffes fullängdare " Ormar i gräset " ! ! !
NEW TUNE & VIDEO OUT NOW! http://www.youtube.com/watch?v=bcz8HLXx8wA&feature=youtu.be
thuben: Stanna Hemma är bara släppt som MP3a än så länge
Fiyah: Exakt, hur faen ska man då kunna köpa den då som det tidigare har gnällts på?
thuben: det går inte, så gnället är obefogat. den fanns på roffes myspece tidigare så kontakta honnom där så kan du kanske få en nerladdningslänk eller nått
Nu i november kom låten upp på piratebay (roffe släpper allt gratis så bitcha inte) tillsammans med ett par andra låtar. http://www.thepiratebay.org/torrent/4536383/Roffe_Ruff_-_Anna_Goa_Bitar_Sa
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Vår härliga svenska reggae är inte stor i landet och jag kan tänka mig att det är de största som i så fall lever helt på musiken, om ens det. Gör som jag, Köp musiken! Sitter vi alla och bara laddar ner kommer svensk reggae dö ut
Har din brud adamsäpple?
Men Spotten..Roffe har ju släppt all sin musik GRATIS, så inte så konstigt att folk sitter o hojtar om var gratis-musiken finns? Det går INTE o köpa!
när började man köpa musik som är gratis?^^
http://soundsof051.com/
skickade i väg ett mail till roffes manegment, han sa att det va okej att ladda ner musiken ev fråga runt på ska wars och liknade. Låten stanna hemma ligger på "skivan" änna goa bitar.... Den kan du få tag på, på pirate bay. Så är bara tanka och va glad vill man supporta roffe går det säkert att lösa det med. Jag kan lägga upp den när jag kommer hem på någon file sender site