I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

NY gratis download: "Make it reggae" mixad av Crill-Oh

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2008-07-10 13:57

NY gratis download: "Make it reggae" mixad av Crill-Oh

Vänner!

Levererar nu för tredje gången reggaemixtape av hög kvalitet. For you and yours, som gratis download eller som CD för er som handlar hos Skank (butik + web, begr uppl).. Ni som var nere på Summerjam i helgen kanske fick ett ex av mig när jag spelade? Tack alla som kom och supportade iallafall!

Precis allt är vinylmixat så ni vet att jag bidrar ekonomiskt också.

Ni vet vad som gäller. Ladda, vibba, kommentera.

> > > D O W N L O A D < < <

(Innehåll: 51 spår + omslag + låtlista. Tot 61 MB)

Om ni gillar det; sprid som vinden. Glad sommar gänget!

/C

ps. stort tack till Skank och Martin på NBS som hjälper mig med allt jag inte klarar själv, dvs allt utom att mixa.

MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2008-07-10 15:49
Stiligt!
www.combatsound.com
Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!

2008-07-10 17:01
Hærligt med en ny mix. Kan tyværr inte lyssna på datorn hær eller ladda ner (minimalt diskutrymme kvar). Hade gærna sett spellista och omslag dock.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2008-07-10 17:09
kalcidis > klicka dig in på min presentation, där finns låtlista och omslag länkade!

2008-07-10 20:11
big up crill oh..!! hello?? am i shiit??!!
http://boomwahdis.blogspot.com

2008-07-10 21:10
hahaha Yutman neva shit! badman nuh shit! aja nu blev det fett internt...

ladda ladda!

2008-07-12 05:33
Mycket bra mixtape,tredje gången gillt! Har nog lyckats fånga in de mest önskade rhytmerna och hitsen i ett bra sammanhang och under ett samlat koncept nu.

Just den lilla parantesen om att det är vinylmixat är en viktig och betydelsefull detalj i dagens läge,anser jag. Tycker att skönheten av det framstår väldigt bra i "Tommorrow´s another day" - Collie Buddz,svajjet är guld värt!

Peace till alla och allt som håller scenen levande! Kultur är bara förnamnet!
Refuse To Be A Victim

2008-07-12 06:53
soft gillade de 2 tidigare... ska fixa in denna i ipoden o lyssna sen

2008-07-15 09:33
NIce mix, big up Crill 2 di Oh!
Pleasant, andra lördagen varje månad!!