I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker King General Låtar!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2008-06-03 11:30

söker King General Låtar!

Hej som det står, finner inga låtar att ladda ner med King general.
så om någon har denna låt :

King General & Bush Chemists - Money Run Things

Hade varit schysst om ni slängde upp den ,tack på förhand !

2008-06-03 11:41
Ut på eBay och jaga eller köp de återutgivna 10" med hans låtar. Känns ju väldigt tråkigt att bara ladda ner saker från en scen som är så liten och vissa av sakerna fortfarande är tillgängliga.

Lyssna på titeln - money run things och utan money i producenternas/artisternas händer så skadas scenen (även om den inte försvinner).
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2008-06-03 11:57
aa men det är fruktansvärt svårt att få tag på den lovar !. köper gärna om de är så men det går inte att få tag i , eller så e det bara jag som e sämst på att finna saker ,men tack ändå !

2008-06-03 12:00
jag har den

2008-06-03 12:03
Okey, släng upp eller visa var man kan köpa den ?

2008-06-04 21:09
holla på mig, har x amount med albums av king general och bush chemists, kan skicka dig lite emot några feta låtar du har typ?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se