Det finns ju miljoner låtar känns det som, det brukar ju vara lite så med deras plattor med att halva är mer åt rootshållet och halva är mer dancehall. Sen är det väl en definitionsfråga med, man skulle ju lika gärna kalla det mesta de gör för dancehall. Visserligen tycker ju jag att många av deras rena dancehallgrejer är riktigt bra, tidiga slackness-Capleton t.ex. :) Här är en massa låtar rätt upp och ner ändå:Sizzla Fight Agaisnt The Youth Freedom (eller köp hela Speak Of Jah-plattan på en gång, mycket bra där) I Got To (skön låt som kom för några år sedan på Sun Is Shining-rytmen) I'm Free (First Born har jag för mig att rytmen hette) Just One Of Those Days Kebra Negas King Taco Pay To Learn Smoke Marijuana Solid As A Rock Somewhere Oh Oh Take Myself AwayCapleton Leaders Let The People Down Recognized Red Red Red Search Fi A Find Standing Ovation Rise Dem Up Prophet Rides Again Ton Load Undeniable Wise Up People Capleton & Glen Washington - Jah Is Gonna Work It Out Capleton & Luciano - Hail King Selassie Caplaton & Morgan Heritage - Behold Plus alla de som kohler nämnt och en hel massa andra låtar som jag inte kommer på nu...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny