Tackar för all er feedback. Min tanke var aldrig att "knäcka" eller göra låten "bättre" än Jah Cure. Snarare bara göra den annorlunda. Göra en egen version, för att jag tycker det är en fantastisk låt. Respekterar att somliga tycker att det är en låt man inte bör ge sig på. Alla tycker vi olika. Jag tycker att det kändes som en grej jag ville göra dels för att jag som sagt tycker att det är en fantastisk låt och som en liten tribute till att han faktiskt släpptes fri i början av sommaren förra året efter det 8 år långa straffet. Fick inte möjligheten att göra det då, men nu när jag fick chansen så gjorde jag det. Åter igen. Min tanke var aldrig att göra låten bättre eller exakt likadan. Förrutom att jag är kvinna, icke-rökare och har en helt annan röst så har heller inte heller suttit fängslad i 8 år. Så det är självklart att jag inte kan leverera den på samma sätt. Det ville jag aldrig heller. Jag har ändrat på formen, lägger inte saker saker exakt som han gjort, omarrangerat körerna osv. Ingen kan göra låten som honom, för ingen är som honom. Så... Min cover var snarare en tribute än ett försök att "knäcka" Mr. Cure. Babylon RELEASED Jah Cure! Gjorde den på mitt vis. I andra fall (förrutom enstaka mix-tape-refränger) framför jag bara egenskrivet och egenproducerat material så det här var en utmaning för mig med. Tråkigt att det var så många som tyckte illa om det. Hoppas ni tycker bättre om vad jag gör i framtiden...