I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vårt namn är stulet...

Övrig musik - Reggae & Dancehall

   

2008-01-28 18:28

Vårt namn är stulet...

En annan grupp har börjat kalla sig för "Reggaementet" vilket vi tycker är jätte tråkigt.
Skrev till dom om just detta och fick ett väldigt nonchalant svar tillbaka, men jag tror dom är
inte så gamla och precis börjat få lite spelningar så dom har kanske lite hybris..

Jag skrev till dom att vi har kallat oss Reggaementet i ett par år och kämpat för att få upp ett namn och detta va deras svar

"Vi har också kallat oss Reggaementet ett ental ggr på scenen och har fått bra response för de och nu är vi med i rockkarussellen så namnet måste vara kvar och kommer spridas med oss ett tag efter rockkarusellen kan vi ju fundera på de. Då kanske ni inte ens vill heta så för att vi har spelat över halva sverige med de namnet efter rockkarusellen, men vi funderar över de!

peace.
/Reggaementet"

och nu skickar dom alltså runt vänförfrågningar runt om i sverige på myspace med adressen myspace/reggaementetmusic
bara reggaementet kunde dom inte ha för de regga a för två år sen.

Får väl hoppas att karusellen slutar snurra snart å dom kommer till insikt efter yrseln om att låta oss ha namnet för oss själva!


Reggaementet kommer snart med nya låtar! Bombtunes med feta rytmer utlovas!


Blessings to One and All true Ites


Skulle nån vilja skriva ett mess till dom att sno namn å sen va pasch inte är så uppskattat så skulle ni glädja mig nåt oerhört..!

Twelve Tribes of Israel