Min första reggaelåt, de lugnt jag tar inte mig själv på extremt stort allvar Ganja swing på real rock riddimenhttp://www.youtube.com/watch?v=PFrV61jAhB8Det är min första, jag har aldrig direkt hållit på med inspelning, jag har alltid gjort beats./Alexander
tackar, men det är inget sånt jag ska gömma mig bakom att jag egentligen hållit på och träna som jävlar bara för att sen ha att skylla på och säga att det var min första.Men jag förstår va ni menar, jag tänkte själv på det med tråkigt och monotont,.men det som kändes va att vitpojke-i-sverige-toasting får man hålla sig lite, hade jag försökt dra ut rejäla svängar hade det tenderat till att bli oerhört fånigt. Hålla på att låta bajsnöjdig kan egentligen aldrig låta bra så länge man inte skulle vara en långt gången erkänd artist inom vilken genre som helst.
Men oavsett hur många år det skulle ta ligger målet på att klara att göra i alla fall två låtar med fin melodi, redigt jålig melodi också, utan att det vare sig låter fånigt eller bajjenödigt som jag själv skulle kunna lyssna på 100% allvar även om inte låtarna glänste av erfaren artistanda.
tackar, ja hade jag försökt klämma ut massa mjuka svängar hade det garanterat låtit påklistrat. Så jag hamnade någonstans mittemellan att jag inte visste vilket jag skulle prova. Samtidigt finns det många feta verser i dancehall senare 90- och efter 2000- som kan ligga som en golfboll på lillfingret. Men en hel låt kan bli segt.
jag spelade in på min digitalporta, i den inbyggda mikrofonen som egentligen inte är skitbra för att spela in t.ex sång.
Låter som jävlar undanflykter bara här men så är det ibland.