Redaktionschef
2006-10-26 03:14
Aktuell MP3: General Knas - General Utan Armé
Natten till torsdag och ny låt upplagd på whoas startsida. Den här gången lite bra svensk reggae, för omväxlingens skull. Enjoy! ____________________________________________________General Knas - General Utan Armé General Knas från Svenska Akademien bjuder på en exklusiv mp3:a, tagen från soloplattan "Äntligen Har Rika Människor Fått Det Bättre" , som släpptes i somras. Hårt toast över en blytung rytm, producerad av Kapten Röd .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
skön!
www.magnusrytterstam.se
jag gillade kaptens riddim, själv asången är jag skeptisk till, den hamnar i otackt ibland, enligt mig. men den lär växa på mig.
gillade ej!
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
va fett ;D
¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ Loading 99% *TestOne*
Fett ruttet! Hatar hans jävlaa brööölröst.
Skivsamlare
2006-10-26 16:00
"mycket av reagge är i regel i otakt och blir otakt i takt" mmmmvisst. men sen finns det otackt och baktackt.
skön som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2006-10-26 17:36
Quasi-Rhythem> det är en exklusiv mp3a ... inte exklusiv låt. Men låten har aldrig släppts fritt på nätet förr...
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
så länge hjärtat slår! Bless up Knas å Kptn!
Twelve Tribes of Israel
snyggt! även om jag saknar de andra i akademien.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillades icke.
smells like funk
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
yeah big up kapten röd everytime för den feeeta tempo versionen
digga inte iofs va den bättre andra gången jag lyssna än första dock jävligt fet album titel haha
Rätt grym, men jag önskar hela Svenska Akademien skulle skita i reggaen och gå tillbaka till att göra sveriges bästa ragga.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Generalen är grymt bra, men... det jag tycker han gjorde fel med sin soloplatta är att han gjorde den väldigt lugnt. Jag lyssnar aldrig på plattan, för den uppfyllde inte mina förväntningar alls. Ivan är riktigt grym, men det ska vara up-tempo! Hårt och aggressivt. Som i Akademiens första material... Får hoppas på mer sånt när nya Akademien-plattan släpps! :)
Tung jävla riddim... Big up Kapten Röd!
Fan FETT grym version! Tempostylee... grymt, fler cuts på den tack!
rytmen ägde!! men generalen...... njaa
www.myspace.com/juniornatural
Waah! bra som alltid. respekt!
In Peace
LGreco: rytmen är fett tung... det är en omgjord version av tempo va? Vad menar du egentligen?
och de där du skriver är som nåt en person som aldrig fått nån bra respons på nåt han gjort under sin livstid. låten är drivande å har blytung slagkraft. hade du formulerat dig med lite mer "open mind" anda så hade ja inte ens kommit på tanken att kommentera de du skrev.
Twelve Tribes of Israel
svenska akademien har väll aldrig dugit till mer än att vara toaletter.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
grymmt skön
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
Smaken är som baken helt klart... Att alla inte diggar Generalens stil köper jag. ni som klagar på produktionen skall nog lyssna i ett fetare sound än små inbyggda laptop högtalare.
www.swingkids.se
spela in fler versioner vetja jag vill höra typ storsien, junior erik och governören på den här
Storsien vore fett tungt!
Redaktionschef
2006-11-02 07:07
2032 downloads like whoa!