Dansa! Jag vill ha lättsam, tung och dansant dancehall. Jag bryr mig inte ett dugg hur pass mainstream det är. Ju mer känd, desto bättre.Musiken ska spelas i ett syfte, bootyshaahahaking.Så droppa lite het musik. Tack på förhand
flera låtar av gruppen Voicemail e sköna o dansa till. Som tex. låtarna: Get up, Just dance, Shake that thing, exit sign, let´s dance, weddy time och wacky dip.Sen har vi Elephant man med tex. låtarna: Bamboclatt, when di dog bark, cock up your bumper, limbo, Wining Queen, Dead Over It, Ass is on firebounty killer med: sen on and heng on,buzz riddim, Cecile som är väldigt omtyckt av tjejer med bla. låtar som: compromise, loserMacka diamond: mi nuh dun, stepmotherT.O.K: wine on you, my pony, galang gal, ladies, Everything AlrightAllan ladd: Dutty wine for mekiprich: gigi wineVybz Kartel: ride in, ni ni ni, school bus, beyonce wine, top ranking, strip tease, too fucky fuckyOch shake-klassikern med Tone matterhorn: dutty wine,Och sist den nya hitlåten med Mr Vegas: hot wukhoppas det räcker! hohoPASSA PASSA STYLE!