I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jo-Man & Emi, Reggaetonlåt på svenska, Oh aaa.

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-09-12 19:59

Jo-Man & Emi, Reggaetonlåt på svenska, Oh aaa.

Reggaeton låten på svenska, Oh aaa.

Som får hela klubben att gunga.

http://www.jo-man.com/musik.php

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2007-11-14 00:51
Tycker att det är roligt att alla har sin årsikt.... Vissa diggar den och vissa ogillar den.
I slut endan så bryr jag mig inte om de negativa....tar åt mig av det positiva och fortsätter min väg.

Jag diggar Reggaeton och det är därför jag gör och skriver Reggaeton. Min tanke var att göra något så att alla svenskar kunde fatta lite vad Reggaeton handlade om.... Festa och ha skoj, det är vad Oh aaa handlar om.... Och jag tror att med tiden så kommer fler köra Reggaeton på Svenska.........

Ha de gött så länge.....

Jo-Man

2007-11-14 01:35
Har man hört en reggaetonlåt har man hört alla... bom dadada bom dadada...svintråkigt.
Graffare

2007-11-14 08:48
tror dock att några whoarappers skulle kunna göra en bra reggaetonlåt
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-11-15 03:23
Det e la klart att inte alla Reggaeton låtar låter likadana!!!! Du måste vara döv för att inte höra de olika stilar och låtar.
Det skulle vara likadant om man skulle säga att alla hårdrocks låtar låter likadana....
ReggaetonStilen är ju så.. med sina trummor.
Om du inte gillar det.... så lyssna inte då!!

2007-11-15 12:16
du suger!
Käft då.

2007-11-15 14:54
jo-man; Nej det är ju just det jag inte gör, lyssnar på det. Jag är väl döv då men jag tycker det är skitmusik.

2007-11-16 12:55
Stämmer fan att alla reggatonelåtar låter mer eller mindre likadant, samma trum-mönster och en skrikig latino är allt som behövs och tro mig... Jag har hört mycket reaggeatone

2007-11-16 14:45
"Min tanke var att göra något så att alla svenskar kunde fatta lite vad Reggaeton handlade om.... Festa och ha skoj, det är vad Oh aaa handlar om.... Och jag tror att med tiden så kommer fler köra Reggaeton på Svenska........."

shit
Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant

2013-08-08 00:38
GÖteborgaren är tillbaka med en ny låt till alla som älskar reggaeton! Jag tänker på dig Svenne P19!

Ha de gött!
http://www.youtube.com/watch?v=Ly56WMXgVYg

2013-10-18 20:39
Haha! Sex år sedan jag loggade in här och så får man en fet shout out! Tack kompis.
Käft då.