I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rodigan på Kiss100 FM

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-07-10 09:51

Rodigan på Kiss100 FM

När jag i morse gick in på Kiss100 för att lyssna på Rodigans reggaeshow från igår söndag möttes jag av en röst som sa att Kiss100s programarkiv endast är tillgängliga för lyssnare i U.K.

Någon som vet något mer om det här eller hur man kommer runt det hela?

Riddim Radio - Göteborgs Reggaestation
Varje söndag 22:00 - 00:00
100.2 MHz

2006-07-10 11:01
You've got mail!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-11 16:07
Var precis på väg å skriva ett inlägg om samma sak! Blev också skitsne på den rösten som dyker upp överallt du försöker lyssna? Vad fan gör vi nu? Vi får fan protestera på nå´t sätt? Jag har skickat ett argt mail till [email protected] och fick följande menlösa svar:

For information about all Emap magazines, radio, TV, events and digital brands, please visit www.emap.com

** For Emap magazine subscriptions & gift offers visit www.greatmagazines.co.uk

The information in this email is intended only for the addressee(s) named above. Access to this email by anyone else is unauthorised.

If you are not the intended recipient of this message any disclosure, copying, distribution or any action taken in reliance on it is prohibited and may be unlawful.

Emap plc and or its subsidiaries do not warrant that any attachments are free from viruses or other defects and accept no liability for any losses resulting from infected email transmissions.

Please note that any views expressed in this email may be those of the originator and do not necessarily reflect those of this organisation.

Har skrivit ett ännu argare mail till samma adress
Don´t like reggae - I love it.

2006-07-11 17:10
samma här man blir fett sne på skiten