I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-04-16 19:17

Manu Chao, ny cd?

Jag har hört ett flertal rykten, bla i hans forum, om att Manu Chao tillsammans med sitt Radio Bemba släpper ny skiva i september!
Någon mer som hört detta?, Klara bevis?

DgÖ

2006-04-16 23:24
ååå, Manu Chao e så sjukt mysig! låter perfekt om han nu släpper en ny platta lagom till sommaren.

ime gustas!

2006-04-17 15:45
Jahdan P19

hehe, ja... min vanliga flummighet. man kan ju läsa vad som står förstås...

2006-04-18 18:35
Fy faan nu blir jag riktigt glaa!! Tack för svaret! :)
Jag vågar inte köpa biljetter till hultan/roskilde innan ja vet om han kommer!
Men jag kan säga till er som väldigt gärna vill se honom och sitt radio bemba att ni håller inte tummarna förjäves:

Jag var i Argentina, Mendoza för att se dem! I deras tombola tour! Så jäävla fett!
Jag träffade honom innan på hans hotell o hade en trevlig pratstund och han sa att troligen tittar de förbi skandinavium!!!

För övrigt är jag lycklig för att jag vann manu chao producerade bandet "Amadou et Mariams" Cd från Hultsfreds hemsida.... hihi en lycklig än det är jag det!
DgÖ

2006-04-23 18:19
Shit vilken fet info. Siberi-skivan var ju en frisk fläkt men ett renta Manu album kan ju bli hur bra som helst.
Ska garanterat köpa biljett till hult nu om risken finns att han kommer.
Mäktigare live lär man få leta länge efter... utan att hitta.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.

2006-04-24 23:13
Pillerillan F16

Jag träffade honom innan på hans hotell o hade en trevlig pratstund och han sa att troligen tittar de förbi skandinavium!!!

- Hehe, hur e Manu Chao att snacka med då? Måste ju va... flummig

2006-04-25 09:09
manu negra!!

2006-04-25 11:49
Vill inte mästra men: Mano Negra!!

2006-04-25 12:01
fyfaaan va happy news..

underbart! sjukt underbart!
manu e ju lätt världens skönaste artist....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-25 21:42
Mano negra

2006-04-25 21:44
Alltså namnet har ingeting men Manu chao att göra.
Dom heter Mano negra som betyder svart hand.

Hoppas inte att det lät otrevligt. Vill bara informera!!

2006-04-25 21:44
...eller hette kanske är mer rätt.

2006-04-25 21:58
"det är ballt att dom är blinda, och det är en av anledningarna till att jag ksa på hultsfred!"

hahaha

min polare har suttit och rökt med manu chao på en strand i uruguay. dom satt vid en brasa och han spelade live för dem.

Groupie

2006-04-26 18:01
Sag dom i Chile, fet spelning!

2006-04-26 22:30
fett de finns många manu fans på whoa..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-27 17:18
kinky_jojje P18

- Hehe, hur e Manu Chao att snacka med då? Måste ju va... flummig

Det va skiitgrymt!
Men det var min högst dröm, det jag längtat efter hur länge som helst, så jag var fett nervös :P
Han va skitschysst, riktgt fin kille! ;)
Han frågade om min familj i Argentina, om det var längesen jag såg dem sist och han tyckte det var grymt att ja kommit hela vägen från Sverige för att se dem...

Och till er Mano Negra fans kan jag meddela att det ryktas om att "Unreleasda" låtar från de kommer på Manu Chaos nya platta!

ESPERANZA !

bless
DgÖ