I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
URF DVD
Övrig musik - Reggae & Dancehall
Tillbaka till forumet
Bajje
2005-08-18 15:34
URF DVD
Såg att de filma
Kommer det en DVD med allt material?
någon som vet?
Borttagen
2005-08-18 15:35
e oxå nyfiken...
kanske står på URF's hemsida..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kör_Bara P43
2005-08-18 16:24
nej fan jag snacka med snubbe som höll på filma och han sa att dom skulle göra en Dvd som kommer att vara till salu!!!
BLESS REGGAE MUSIC
Gurraa
2005-08-18 16:25
Den gamla tanten som alltid är på festivalen skrev tydligen på urf.se att det var tänkt att släppa en DVD.. Vore ju helt maxat om dom kan lägga in merparten av några konserter...
Borttagen
2005-08-18 18:24
Givet köp om det blir nåt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rastott
2005-08-18 21:40
Snackade med de som filmade flera gånger om det de filmade..........
"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."
Fellish P44
2005-08-19 02:47
rastott, jaha... och va sa dom?
rastott
2005-08-19 12:09
rätta mig själv.....Jag o min polare snackade med dem..
Ja vad sa dom.....verkade inte som om de själva visste vad som skulle hända med det de spelade in........
Påpekade att det är helgerån att låta en konsert som Capletons bara ligga utan att ngn ser på den.
"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."
Fellish P44
2005-08-19 12:14
Det känns som det alltid filmas en massa på alla större tillställningar men sen händer liksom inget...
SankO P38
2005-08-19 13:09
Jag frågade varför dom filmade då sa han att dom kommer släppa en DVD på årets festival. Kommer ut nångång i höst om jag inte minns fel.
rök miljövänligt, rök grönt
Tillbaka till forumet