Babylonsjukans text
Kan någon hjälpa mig med texten till Helt Off - Babylonsjukan ? Det här har jag just nu. Några frågetecken fortfarande.. mitt huvud är fullt av bilder och kvinnor och bilar och pengar reklamen dom sänder att dom fina sakerna är livet som du bör jobba för och jaga till du dör lyckan finns där i mitt nästa köp, ska det bli mitt så är det bäst jag gör mig nöjd med bara bilar och grejer, men jag vill dunka mig på bröstet, yla och säga att.. ring doktorn och skicka nån, för jag har babylonsjukan ring akuten och säg: kom snabbt, för jag har babylonsjukan ja jag har babylonsjukan ja, dom kallar oss förbannade och dom kallar oss för slappare och dom vill inte beblanda med några sinnesslöa tattare medans hjärnor blir begagnade och unga stjärnor är förtappade och ingenting kan stanna det det är bara sitta och betrakta det ring doktorn och skicka nån, för jag har babylonsjukan kör ner med en ambulans, för jag har babylonsjukan ja jag har babylonsjukan min hjärna är tvättad, jag känns infiltrerad jag vill bara botas, jag vill inget mera men alternativen är så få ett hundliv kan fler förstå vägen vi går är sned och ??? och jag vill rätt(?) bara vara min egen man vad är det för kraft som styr mig från ovan betalar ett pris, det blir dyrt vill jag lova ring doktorn och skicka nån, för jag har babylonsjukan ring akuten och säg: kom snabbt, för jag har babylonsjukan ja jag har babylonsjukan
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
|