I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Henke - As Your Attorney

Övrig musik - Elektroniskt

2013-08-10 19:13

Henke - As Your Attorney

Ny leksak

techno i proggresiv anda

"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-10-22 19:23
Där har jag också samplat! Guld är det, vilken rulle! Jag har visserligen samplat monologen om deras "Drug Collection", så det är inte samma ställe i rullen. 1.35 in i låten, jag känner ett starkt sug efter att spela GTA och glida i en snabb bil ("With no top") längs regnvåta gator i den mörkaste natten som kan tänkas. Det här gillar jag! Korta "drumrollen" vid 2.58 (typ) är najs! Vad fan händer efter 6 minuter? Allt blir helgalet! Tyvärr ogillar jag trumman som hoppar fram däromkring (den hörs väldigt tydligt, psytrance-kicken). Inte min grej riktigt, men det kanske är samma genom hela dängan? Isåfall är det att den får så mycket utrymme som är problemet för mig, på just det stället.

2013-10-22 20:34
Jag kände mig helt sjösjuk efter ett tag men jag tror det är någonting riktigt positivt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-10-23 15:15
Anenkafali; sweet! ja, va fan, det är en matande liten låt som kanske bäst avnjuts på en geografiskt plats där en viss narkotikapolitik inte hindrar en person från att krydda sina danssteg med t ex lsd ;)
ändå rätt fett att den inspirerar till fart (GTA) :)

Vad fan händer efter 6 minuter?

det är typ så långt jag kan jobba normalt med en låt. datorn klarar inte att spela upp projektet sen och det som adderas blir lite av ett lotteri.

jag skulle verkligen må bra av en ny, stark überdator :D

VRGNHNS; det ÄR något positivt :) låt musiken ta hand om allt så blir allt bra ;)
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-10-23 20:50
Fyfan, min förra dator led av det problemet. Den ångesten är tung, iaf när jag haft projekt som jag varit riktigt nöjd med, sen kan man inte slutföra skiten värdigt...

2013-10-23 20:51
...så tung som ångest nu blir över spilld kreativitet...