I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sonny Supreme - Wake Up The Dead

Övrig musik - Elektroniskt

2011-01-27 18:35

Sonny Supreme - Wake Up The Dead

http://soundcloud.com/sonnysupreme/wake-up-the-dead

Ny låt! Lämna gärna feedback x)

2011-02-01 01:18
Tyngsta. Du tar också tempen på det kalla liket som vi kallar Övrig musik - Elektroniskt ser jag... Slöseri med tid egentligen, men nu blir du ju hedrad med en kommentar (som du blir överlycklig av tills du inser att det bara är herr Damage som tittat in).

2011-02-01 03:30
HAH! Duehh...herr Damage? Vi är ju båda ganska medvetna om att Whoa inte riktigt är rätt ställe att fiska efter kommentarer. Jag lägger bara upp skiten här för att vara sidan trogen. Jag menar, man har ju ändå hängt här sedan barnsben. Det intressanta är att jag får bättre (väldigt lite bättre) feed när jag testar min lycka i Beats-forumet. Det tråkiga är ju att Aleks Djoko är anal som satan, så man tvingas till holländska forum samt att se till att ha generösa följare på SC. Och där får man ju också en hel del mer. Testa idmforums.com förresten, det är helt okej. Man blir inte överöst med kommentarer, men det är en schysstare jargong än här. En kommentar för en kommentar.

2011-02-01 18:29
Tänk, jag trodde en kommentar för en kommentar var vanlig jävla artighet. Tji fick jag. Tänkte hänga på IDM, tyvärr så trivs jag på whoa... Förutom den här forumdelen