I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nytt Album Ute! oobee - A Taste Of...

Övrig musik - Elektroniskt

2010-11-26 17:54

Nytt Album Ute! oobee - A Taste Of...

NEW ALBUM OUT!

oobee- A Taste Of...

We ar LIVE!
The moment has arrived for a new great album "A Taste Of..." by the producer and DJ oobee.
There are many people today that never buy music online and for those
oobee have the heart and engagement to spread quality music for free world wide.
This new album contains a new experience of sound, an artform of feelings and thoughts.
Like the first EP "Flow" you will hear different styles and a mindblowing adventures.
As an artist and producer he create and form new sound.
Download and enjoy this new album!

Download here:

Download

ENJOY! Spread the word.

2010-11-26 18:48

2010-11-29 14:26
Fett Kim! Har bara hört 2 låtar, men håller på och tanka albumet för fullt nu. Du kanske har missat mina mixtapes jag gjort och slängt upp på fb? Om så är fallet så har du länken här: http://soundcloud.com/you/tracks
Jag är väldigt medveten om att de inte är felfria. Har tyvärr (inte än) mer tålamod just nu att spela in bättre versioner, så håll till godo. ;)
Päjs!
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>

2010-12-01 12:59
Qlogmen P24
Tackar mannen. Du får komma med lite kommentarer om det sen om du har tid :)
Har lyssnat på dina mixar och fan det är bra låtval asså! Du får ta lägga lite mer tid på musiken Martin! :) Du har ju det i blodet så att säga. Hiphop är fett kul att mixa likaså elektronisk musik.

Du kanske hört min låt "The Roots (Scratch Mix)" från albumet? Sjukt kul med scratch.

2010-12-18 16:38
upp!