I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

blev en transgrej! ganska hyffsad! check it out!

Övrig musik - Elektroniskt

2008-09-10 21:04

blev en transgrej! ganska hyffsad! check it out!

den påbärjades för en timma sen men tyckte den blev såpass najs att jag nog inte jobbar mer på den för tillfället.

kanske fixar lite hihats, pads o mixning o sådär, men ge hemskt gärna kommentarer av vad som kan bli bättre!!

mastringen behöver ni inte nämna, gjord i lurar på 20 sek i wavelab :P

intro, bridges, etc etc kommer senare. som sagt bara ett draft om vad komma skall, just därför vill jag ha all input jag kan få.

peys!!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-10 21:13
sov inte :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-10 21:32
Nej det här var ju inte alls bra
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2008-09-10 21:41
nehej. förlåt.

2008-09-11 04:37
Upp!

2008-09-11 15:23
upp ?

2008-09-11 19:09
tycker melodierna är rätt softa..förutom den första slingan som var lite ostig.

men som du sa själv.lägg lite hihats, pads o ge den lite mer atmosfär.

2008-09-11 19:58
orka

ta bort trådhelvetet

(tack för att du lyssnade danet)
Producent

2008-09-12 13:54
Ljuden i början är överfeta men tyvärr inte melodierna, den ljusa melodin som kommer in efter ett tag gillar jag inte heller :/ Varken ljudet eller melodin.
Men när trummorna kommer in så hör jag en electro/tektonic-framtid, mitt tips är att byta ut den ljusa melodin till något annat och låta ekot dö ut lite längre, och sen göra det lite mer electro-aktigt overall :)
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance

2008-09-14 16:31
Haha, kanske oclean produktion som du säger. Gillar den andra melodin som kommer in men overall är det hela ganska taskigt.

Vad är det du inte orkar, exakt?

2008-09-14 16:41
att ja ens la upp skiten

va bara en dum grej ja satt o mecka på en halvtimma ungefär o ville ha lite kritik om de va värt o bygga vidare eller vad men de e bara o ta bort trådfan

2008-09-14 19:40
Själv är jag en sådan som bara älskar bass.... det första minuten va najs till ett intro tycker jag... sen efter det så va det kanske inte så mycket mera... men om du du lägger in en stygg bas med kanske nått annat och kör vidare så kanske du har nått på G.
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams

2008-09-14 21:37
Alltså, den andra melodin som kommer in är faktiskt jävligt nice. Spinn vidare på den istället i en mer seriös produktion!