I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Daft Punk - Electroma?

Övrig musik - Elektroniskt

2008-07-08 17:29

Daft Punk - Electroma?

Tja. Vad menas med detta?

Länk till http://www.daftpunk.com/

jag har alltid rätt.

2008-07-08 18:02
Det är deras film som förövrigt är en av dom segaste filmerna jag sett.
Anima Sola

2008-07-08 18:59
På vilket sätt är den seg?
jag har alltid rätt.

2008-07-08 21:05
Det är en stumfilm och den är väldigt jobbig att ta sig igenom för det känns för artistisk och konstnärlig.
Bra soundtrack dock.
Anima Sola

2008-07-09 15:51
Yep stumfilm som var jävligt jobbig och kolla igenom eftersom den var så seg men soundtracket var bra annars..Tror inte det e nån film precis man kollar med sin flickvän nå fredags kväll

2008-07-14 22:54
den stora frågan är då vad som hänt med daft punk, om den filmen fortfarande är stora nyheten på daftpunk.dom.. Någon som vet vad dom har för sig nu för tiden?
jag har alltid rätt.

2008-07-25 18:43
fan va påväg att köpa den till helgen så det är kankse inte värt det då?
www.provp.blogspot.com
www.myspace.com/pprov

2008-07-31 16:31
Electroma är rätt seg, den e jävligt cool stundtals, men ingen underhållande film direkt.

Kolla istället in Interstella5555 som är som en enda lång musikvideo av daft punk, den är tecknad,stum, med en jävligt bra handling, man förstår exakt vad som händer utan att någon sagt ett ord,vilket är rätt coolt. Filmen är en riktig feelgood film!

2008-08-18 15:11
Electroma är rätt kass tycker jag. En del coola och t.o.m. gripande scener men jävligt dålig cut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-18 17:21
JonkaGOO
Någon som vet vad dom har för sig nu för tiden?

Dem försvann ett tag och kom sedan tillbaka, antagligen var det ett jävligt fult publicitetsstunt för att hypea sig själva. Vad jag vet så lyckades dem, men dem behövde inte direkt mer popularitet. Dem har spelningar här och där och kommer jag inte ihåg helt fel så jobbar dem på ett nytt album. Hoppas dem kan spela på sina gamla rötter från Homework. Discovery skulle fungera fint också.