I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tellier - Sexuality

Övrig musik - Elektroniskt

2008-03-20 03:18

Tellier - Sexuality

Alltså, är den ute eller inte? Den har ju blivit recenserad på flera ställen, och det står att den finns att köpa på CDON; men den finns inte i några av mina vanliga skivbutiker (inte heller de som har de tidigare skivorna), och den finns inte ens olagligt på piratbukten. Så, är den ute eller inte?

2008-03-20 09:03
Den är ute någonstans, kanske inte i Sverige. Diskuterade den på ett forum med en som köpt den på vinyl. Piratbukten är världens kanske sämsta sida, så att den inte finns där förvånar mig inte.
jagvillocksåhaenblog.com

2008-03-20 18:33
Men han ska ju vara med i melodifestivalen! Den är recenserad i SvD! Den borde finnas överallt!

2008-03-23 19:45
Finns på Record Hunter men kanske inte fanns där när du kollade? CD då men det antar jag att du nöjer dig med.
jagvillocksåhaenblog.com

2008-04-05 12:32
Ja ja, nu har jag den i alla fall, och OMG! Varför är inte den här skivan en större snackis här? Den är riktigt bra, det skrivs om den överallt, den kulturella betydelsen av att en artist som var med på Lost in Translation-soundtracket ställer upp i schlagerfestivalen! Återkomsten av den sensuella kåtheten!

Något står inte rätt till, det är som twilight zone.

2008-04-05 14:25
Vi snackar inte om Sebastian Tellier här eller?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2008-04-06 10:59
Jo, Sebastian Tellier, vem annars? Eller varför inte?

2008-04-06 16:53
Eksem: Bara frågade. Det är ju inte helt omöjligt att det finns en annan artist som bara går vid namnet Tellier? =)

Fick mitt svar iaf.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin