I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Box fresh remix av Peaches "Fuck the pain away"!

Övrig musik - Elektroniskt

2008-02-09 02:33

Box fresh remix av Peaches "Fuck the pain away"!

la upp en remix av Peaches klassiker "Fuck the pain away", det e rå skit det handlar om. lyssna och gilla, langar upp en högupplöst mp3a om nån vill ha!

http://www.myspace.com/dubbelk

Jag är starkat i världen

2008-02-09 02:47
alltid trott att peaches var en transa, varför hänvisas det till "she"? :P
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-02-09 02:47
låten var väl schysst.. några ställen jag blev irriterad bara, slingar går in på samma toner som sången och tar bort lite.. men den var schysst.. lägg upp som mp3:a

2008-02-11 03:17
Simba - tack, du kan tanka HÄR!
Jag är starkat i världen

2008-02-11 03:20
Simba - tack, du kan tanka HÄR!
Jag är starkat i världen

2008-02-14 16:07
Klart man är pepp!
Detta gillas. Mera Double-K till folket!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-14 16:49
Yeah, den var najs. Tyckte dock att den saknade tryck, men annars var den fetnajs.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2008-02-15 07:33
aggro - 2008 är vi herrefolket

mephisto - tack man! kan nog bero på mina bristfälliga skills när det kommer till mixning och mastring, hehe.
Jag är starkat i världen

2008-02-15 11:03
Har lyssnar mer på den nu, och kan säga att jag gärna hör fler remixer från dej.. den är faktiskt riktigt bra gjord..

Har du hittat acapella eller mixat bort trummorna?

nästan så man ska skicka den till en kompis som är DJ.. :P

keep it up!

2008-02-18 16:00
jag har hittat en accapella, tror det var på acapellas4u.co.uk. det e klart du ska skicka den! det skadar ju inte, han kanske gillar den. tack igen förresten, det kommer mera! håll ögon öppna, filar på en ODB remix...
Jag är starkat i världen

2008-02-22 03:48
en vända till inför helgen!
Jag är starkat i världen

2008-02-22 18:12
Håller du på med något nytt? SKa bli najs att höra senaste.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin