I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

its a good day to die

Övrig musik - Elektroniskt

2008-01-14 18:10

its a good day to die

Vad tycker ni om min underbara trance låt som ja gjorde med gamle duke nukem i:P...

och ni som e petiga med stilarna så vet jag att det inte är trance egentligen men för alla vanliga inkl mig så kallas det trance;)

KLICKERRT

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-15 14:28

Men jävla fittor, fattar ni aldrig? Ska det vara så jävla svårt att bara mynta ett eget horbegrepp och sluta förvirra olärda människor med felaktiga termer.

Fan vad värdelöst. Dessutom sög låten, fy fan vad jag hatar sån här musik.

2008-01-15 21:35
anger management
www.clubtraffic.org - www.myspace.com/djsystematic

2008-01-16 12:54
pff:P... vad är det för still då.. club/dance
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-16 13:30
Det är "socialt-inkapabel-gamer-med-enbart-samlingsskivor-pop"

2008-01-16 13:56
awful, just awful
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2008-01-17 13:56

Sorry för att jag öste en massa dumma ord ur mig sådär. Jag tyckte inte alls om låten, har aldrig gillat sån här musik.
Själv vet jag inte namnet på genren, men det är i alla fall inte trance!

2008-01-17 22:01
nej man kan ju tycka illa om saker utan att behöva se det som en chans att ösa ut allt hat man har inom sig. Har inte lyssnat på låten TTB gjort men tänk på att killen är hälften så gammal som dig och iaf gör något som kan kopplas till elektronisk musik. Försök komma med lite konstruktiv kritik istället, det finns redan ont om folk i det här landet som pysslar med den varan...
www.clubtraffic.org - www.myspace.com/djsystematic

2008-01-18 16:34
rejvalator P26: jag tycker alla verkar ha börjat gjort "trance" eller vad d e.. bara för basshunter typ.. men jagbörjade typ när ja  va 14 å leka i programet så ja är ju inte en av många.. fast det där är lite basshunter stil på :P. men jag gör ju hiphop oxå:D

2008-01-22 08:22

Haha, en del postar upp "trance" här ja. Men det som får mest andrum är självklart dubstep och drum n bass. Lite tröttsamt, kan man tycka.

2008-01-24 20:15
det här kan va den mest toy låten jag någonsin hört