I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En fråga om Koxbox

Övrig musik - Elektroniskt

2007-12-30 21:13

En fråga om Koxbox

Har dom gjort några fler låtar i stuk med Go Fly A Kite ??

den är verkligen sjukt bra!

// be the change you wanna see in the world

2007-12-30 22:47

discogs avslöjar att det har gjort en hel del... svårt att säga vilket som låter som just den låten men testa låtarna som finns på samma album :)

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2007-12-31 00:13
bra idée!

// be the change you wanna see in the world

2007-12-31 03:33
grabbarna har ju flippat ut totalt nu förtiden... saikosounds eller vafan är det liksom
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2007-12-31 04:37
men "forever after" är fan en klasiker, lyssnade på den häromdagen senast, sen efter "dragon tales" har jag ej diggat dom lika mycket, men danmark har gjort blande den bättre klassiska goa trancen som te.x sheyba, elysium, orion och mera i samma egna tunga stil, att "resa" i gbg´s botaniska trädgård mitt i natten med elysium´s första platta på full blast genom bandare är något som heter duga, örnen är allt he he...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-12-31 12:28
ikväll blir det dokk endast Human Blue LIVE för min del, ha det goa nya året grappar