I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maskinen - Alla som inte dansar

Övrig musik - Elektroniskt

2007-12-08 02:21
hörde låten på nån klubb på "landet" o simon G kickade några rader med sin sköna dialekt i låten "alla som inte dansar e våldtäcksmän" otroligt fett! Frej röjde sönder scenen! skön jäkel!

2007-12-11 18:06
Nja låten är sådär.. texen är ju sjukt bra =)

2007-12-12 00:23
tyvärr, har försökt, men tycker ej den svänger någonstans eller att rappen är något att hänga i granen, men jag respekterar skiten
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-12-12 21:23
Linaa F20:

Man kan inte ställa frågan "Vart är det här bra någon stans?", om något så subjektivt som musik. Ungefär som att ställa frågan "Vad i skämtet är det som är roligt?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-18 10:02
Den här låten faller mig inte i smaken, khilenkilenkilén eller hur det stavas, får mitt blod att koka.
Låten i sig är väl bra på sitt lilla sätt, men det är inte årets låt.

MY COOL, Adam Tensta sätter den.
whoopzidoo

2007-12-18 10:32
alla 3 i maskinen är iofs tio gånger bättre än tensta på att rappa, och det är inte en ens en smaksak.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-12-18 14:48

^ klart det är en smaksak eftersom jag tycker att dom ovanför ej rappar bra, medans en del andra tycker dom är bäst i sverige, skrev ett långt utlägg om varför, men vill ni veta, holla privat ok ^

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Webmaster

2007-12-18 22:35

Jävligt fet video oxå måste jag säga. Lätt tyngsta svenska party låten i år. Hörde the på the eye första gången för nån månad sen. Total mayhem :D
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se