I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När kommer The Streets Nya platta?

Övrig musik - Elektroniskt

2007-05-30 14:32

När kommer The Streets Nya platta?

Den är ju försenad så när kommer den?

2007-05-30 17:58
Rätta mig om jag har fel men först fokuserar han på sitt skivbolag och sina artister där: Mitchell Brothers, Professor Green osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-30 21:36
aldrig hoppas jag, men han får gärna släppa sina akter på labeln, dom är helt ok...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2007-05-31 17:25
Mike satsar på att släppa den till jul, och han kör nästan uteslutande  på liveinstrument denna gången.
finns en videointervju med ett reportage uppe på NME's hemsida nånstans.

2007-06-04 02:50
Han har nya låtar redan inspelade som han kommer köra på sina livespelningar i sommar.

Skivsamlare

2007-06-04 08:55
Hur blev det med The Mitchell Brothers platta? De släppte nån singel med plan b och ghetto tidigare i år, men har inte hört nåt sen om skivan. Whats up?
Yes! In Concert — For the love of music

2007-06-05 15:37
Bojan menar du Harvey Nicksremixen Plan-B gjorde? För den var de inte med på ens och Ghettolåten åkte ju enbart upp på myspace. Däremot har de gjort en svinfet video på 'Solemate'. Finns youtubelänkar på deras myspace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.