Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Den är inget att hänga i julgranen. Dom har gjort bättre, mycket bättre.
Tycker den var bra, men som sagt dom har gjort bättre.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Producent
2007-04-13 22:59
jag gillar omslaget, det är nästan så man vill äta upp den lille bullpojken
Producent
2007-04-13 23:00
min lillebrorsa var på release festen å han var glad iaf
Hänt är förmodligen den bästa låten SMK har gjort. I övrigt är skivan ganska tråkig.
Jag gillar skivan. speedboats är asskön
Take a Chill-Pill <br>
Finns ju två bonuslåtar också som inte går att ladda ner, måste köpas. Nån som hört dem?
Take a Chill-Pill <br>
d e jävligt annorlunda tycker jag, pämminer lite om trnace house o techno lite.
Det var inte jag, det var han som sprang!
/jussi
Det var inte jag, det var han som sprang!
Riktigt tråkig skiva faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har aldrig gillat smk. dryga jävlar som överskattar sig själva. bara för att dom råkar ha en liten "fanskara" i norrköping bestående av lägre vetande vänsterpack så gör det dom inte till unika, som dom kallar sig själva. att säga som dom gjorde i nöjesguiden "ingen annan gör det vi gör idag". tycker det har gjorts i eviga tider. om jag inte minns fel så tror jag nog bestämt att pluxus var några år tidigare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycker den är skön, de första låtarna är bäst, sen tappar de stinget ju längre man kommer. Dessutom är de jävligt bra live! Bigup Smk!
Spanska förhoppningar är grym...
http://www.earforcefm.blogspot.com
Smk live på p3 nu! lyssna asul!
smk gör det alla andra gjort i 30 års tid, bara att dom gör det jävligt jävligt mycket sämre. det enda dom ska ha cred för är att dom satt det verkliga lågvattenmärket för hur lite skills man behöver för att sälja skivor. kan dom kan alla. subkulturshype ftw.
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
vilken oväntad kommentar från dubmood...
http://www.earforcefm.blogspot.com
jag säger bara sponsored by destiny..
:c
urk!
jag tycker den håller faktiskt, åka bil till den är fint
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
den funkar jävligt bra på dansgolvet.
tyckte att den var mycket bättre än deras tidigare grejer, ruttnat ur totalt på blip blop-hypen
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
sämsta skiten på länge.
Yesss
fet skiva. bästa hittills.
dubmood "kan dom kan alla" DU kan tydligen inte. :) Luktar svartsjuka. Inse att ditt skit inte är tillräckligt bra och att SMK tydligen är så pass bra att det säljer.
Viruz_ Ärligt talat tror jag inte att det rör sig om avundsjuka. SMK är lättillgängliga/lättlyssnade för gemene man men de brukar få nobben av åttabitarsconnoisseurer och annat löst folk (empirisk forskning bakom påståendet). Däremot så kan man ifrågasätta hur folk orkar ta sig tid att racka ner på dem istället för att bara skita i att lyssna; Jag antar att en bidragande faktor kan vara bl.a. Frej's attityd och uttalanden såsom det i NG.
Fan va lam den nya plattan är! Dom har ju bytt till någon jävla eurodisco musik:/
E-boda..
Verkligeninte samma sak , håller med dom som tkr att det är som ett helt nytt sound för dom. De har mist sin Nich=/ Hade dom hetat Haiducii hade det väl funkat:|
”O vi kom fram till att lidandet var idéernas moder”
Smk's hype är över!
E-boda..