Audiofly - i cant remember us
www.ninetynineproblemsbutmykicksaintone.blogg.se
The Go! Team - Grip like a vice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mason - Quarter (The Subs Remix)
Jerry Lyons - Selassie High Dub tidig engelsk 90-tals dub i bästa skedet. look it up.
mount sims - how we do
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
deepech mode - Personal Jesus (trentemöller remix) feeet
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Vandal - idiots antagligen något av det tyngsta jag hört hittills.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
Akala - Shakespeare går om o om hos majj
The sky always had little fluffy clouds..
Yotopia vs. Lish - Intoxicated
- tripologi -
Hangaround
2007-08-15 19:50
The Knife - We Share Our Mothers Health (RATATAT Remix) boys noize - and down dirty disco youth remix Går inte heller av för hackor.
Death From Above 1979 - blood on our hands Justice remix.
Hangaround
2007-08-15 20:34
Ooh den gamla klassikern=)
Inte gammal för mig dock :P Jag hade ingen aaaaning om att det fanns en remixskiva på Dfa1979 :P Men den e sjukt svängig ja.
Hangaround
2007-08-16 08:06
Ja den är det, helt sinnes när bryggan går igång på 2:00. Jag visste inte eller om det förnens jag fick hem skivan och såg att det fanns en B-sida med remixer på. Vart riktigt glad över det=)
Hangaround
2007-08-16 23:10
Idag är det The Knife - We Share Our Mother's Health (Ratatat Remix)
Kavinsky - tesstarosa autodrive (sebastiAn remix)
www.myspace.com/timpanini get drunk or die trying
GMS-Kompakt introt e oslagbart;)
Chemical Brothers - The Salomon Dance (Crookers Remix)
High Contrast - Kiss kiss bang bang
Ka-Sol - Stainless Recreation
Tommy Pulse - Techno Riot Extremt grym
Skivsamlare
2007-10-24 15:36
Jag har fastnat för Bloc Party - Flux (ja den är elektronisk, lyssna!)
Parov Stelar - Love (Malente Remix)
D.I.M - Airbus Baby ! En lite äldre låt ja ... men sååå funky !
I got CD's in my crates, like crack in my pocket<br>Yeah right, neither of the above.
Analog Pussy - Molecular har lirats bra mycke på min data idag
tim xavier-soil between my fingers (original mix)-loyalty hettt.
Always outnumbred. Never outgunned.
Justice - D.A.N.C.E av alla hundratals remixar på den här låten är nog blake millers remix på mstrkrfts remix den skönaste hittils
"I lay chicks like mother goose"
zombie disco squad - straight boy now dance you whore.
Always outnumbred. Never outgunned.
MSTRKRFT - street justice
Meat Katie säger jag bara.
m83 - cyborg
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Underworld - Crocodile (Oliver Huntemann Remix)
Roman Salzger & Steve Angello - Sincerely Yours Ricky Rivaro ft Tiger Lily - With You (Original Mix) Rob Lemon - Perfect (Original Mix) David Jordan - Place In My Heart (Laidback Luke mix) Liquid - Sweet Harmony (Talk & Spoon mix) Yanou - Sun is Shining (Spencer & Hill remix) Melinda Jackson - Fall in Love (Van She Tech remix) Global Deejays - Everybodys Free (Klaas mix) Chab - Closer to Me (Dirty South mix) Carl Kennedy & Dirty South - High Energy (Wasted Youth) Eddie Thoneick ft Bonse - Together as One (Klaas Dance remix) sist men inte minst. Har ni missat sommarens bästa låt:Soulcast ft Indian Princess - Someone Like Me (Ian Carey mix) fixa! Den är GRYM!
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
SebastiAn - REVL9N SebastiAn REMIX
Electric Universe - Mind of god Tanka!!!
Procreate, receive compensation.
Michelle Plays Ping Pong (Vicarious Bliss Match Point Mix) - Daisy Daisy
www.projectedwin.blogg.se
Semitone Shuffle - Dibaba's 7th Wave Remix Oj vad mycket elektrotrash det blivit på senaste!
just nu: Receptors - Trans-Europe Expressskiva: 8-Bit Operators - The Music of Kraftwerk"Cover versions of classic Kraftwerk songs, arranged primarily on re-tooledlo-bit gaming technology. Features some of the 8-bit scene's best innovators and several of the inventors themselves."
Dubstep changed my life!
edit: Re-tooled Lo-bit*
Dubstep changed my life!
Röyksopp - What Else Is There (Trentemöller remix)
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.