I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Psy-låt med rysk sång i början?

Övrig musik - Elektroniskt

2007-01-01 21:07

Psy-låt med rysk sång i början?

He he, letar efter en psy låt(troligen med parasense), där det är någon konstig sång/musik i början. Nån rysk folk sång låter det typ som eller nått. he he..

Kan vara nått annat språk också, men antar det e ryska iaf. Var fett länge sedan jag hörde den så e inte helt säker på om den börjar med denna musik eller om den kommer efter ett tag, men tror det börjar med den iaf..

Nån som vet?

2007-01-02 16:11
Tack så mycket för att du orkat anstränga dig så. Skit schysst. Det var inte den där Vesna låten. :/ Och dom andra du skrv innan är alldelles för nya.

Låten måste iaf vara minst från 2003, antagligen äldre, kanske till och med från 2000 eller före(men jag vet inte som sagt, tidigast 2003 iaf)..  he he.

Fan va svårt det verkar att få tag på låten, ingen verkar veta vilken det e. hehe.
Aja flummig låt iaf. Hoppas nån vet vilken det är. piiz

2007-01-02 16:49
kox box har ju en massa ryska röst samplingar på en sina tidiga releaser dock inte sång direkt
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-01-02 18:23
Okey, aa kanske kan vara någon koxbox låt, men tror inte det. Men det behöver absolut inte vara parasense, det e bara nått jag fått för mig, min polare trode inte att det var det, så det kan vara någon annan.

Igen som känner igen det, En lite äldre psy låt med rysk sång i början? Typ nån folk sång eller nått konstigt låter det som.. he he.

Har för mig att denna ryska musik håller på rätt länge också, typ 2-3 minuter eller nått. och att den typ stegrar hela tiden i tempo och kanske volym eller nått..

2007-01-02 20:13

Hehe glöm det, har hittat den nu. A nam vse ravno heter den om någon undrar. Hehe.