Trolltyg 2006
MAIN FLOOR: BROKEN TOY Alchemy rec (South Africa) VLADO Pukka music (UK) BRANDT Scientific Sequence (DK) EGO-T Wicked rec (swe) NICKE Vs MARTIN (Slitage prod. Swe) + moore ALTERNATIVE FLOOR: BECKERS (Sprout Rec. D) SULAK (TrollTyg crew, Singlehanded Swe) JUSTIN DRAKE (Peace Division, Uk.) ANTI (AC/DC, Spiral Trax Swe) JE HAUGFOS (Globe Clubbing, Nor.) KEN 1 (Tribalism Swe) GLEN (Iboga rec. Uk) HELLTOWN CHICKS (Fusion D.) PARHAM (Focused.Swe ) KVASI (Flexible Swe) DAVID SMALLBONE (Singlehanded Swe) MORG (Flexible Swe) The Reverend btb Nicke (Slitage Swe Kan någon förklara för mig vad för slags musik dom gör? Alltså, trance, techno osv. Och vad för trance osv. :) Tacksam för svar
*snaark*
mest skruvad full on tror jag.. ingen goa där inte :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Faaaaan :C.. Äsch, blir väl så att jag inte stannar hela kvällen där då. Tack så hemskt mycket :)
*snaark*
det är iof säkert nån dj som spelar en o annan goa låt men ja tvivlar staarkt.. vill du dansa till goa (vilket jag tycker är den enda rejv man kan rejva loss till ordentligt) så är trolltyg inget för dig.. trolltyg e mer för knarkare som står o stampar bara det kommer en trumma! Gissar jag på. Me tanke på musiken o va för slags folk som tras till den. i hope im wrong tho :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha.. ska du bomba skiten :)
Jag har snart en surprise för dig AEAP:)
Homothugs <br>
lalec: jaså va e de för nåt kuligt?
Det kan jag ju inte avslöja ännu:P
Homothugs <br>
Det är mest psytrance!! Broken Toy är riktigt tung sådan... sen Artax e också en sjukt grym snubbe från sverige... resten har jag inte så stor koll på, men lovar det kommer bli brutalt grymt!! furder 15: du kommer la knappast in ändå ?
http://www.myspace.com/inredunkel
lalec: haha.. låter farligt. ska du komma me kniven o döda mig ?
jo fan artax kommer döda..8bits of bliss.. kommer bli en kul fest..
danet: hehe om en snubbe som ser glad o knarkad ut kommer o hälsar på dig o hälsar från pelle så är det min goda vän Viktor :)
hehe okej får lägga det på minnet.. fan du borde också komma ju..
hehe ja.. ja visa bild på dig o sa att om han ser den snubben ska han gå fram o ge han en kram från mig.. så bli inte rädd =)
haha soft ju..lär ju bli en hel del folk som kommer..va ju typ 1000 pers förra året sa arrangören när jag pratade med han i fredags..
mm
AEAP P23 Haha klart jag inte ska:) Det är något snällt!
Homothugs <br>
aha :) hmm.. vad kan det vara.. *klia sig i håret*
Nyfniken i en snut AEAP tittar ut!!:)
Homothugs <br>
snut ? menar du inte strut? ERE DU SOM SKICKAT SNUTEN PÅ MEJ??? :P
Hahaha paranoid!! Nä nu är det uppförstorat, SÅ stor överraskning blir det inte:) Fan kalla det inte ens överraskning, det är party!
Homothugs <br>
ja blir rädd när folk har överraskningar för mig speciellt när ja inte känner dom :( inte för det hänt mer än nu men ändå :D din jävel, du nojjar upp mig! haha. vadå party.. ska du skicka hem massa folk till mig nu o ha party? :((((((((
Haha nu är det så uppförstorat att jag inte kan berätta för dig!
Homothugs <br>
varför för dom e redan påväg hit nu?? är det dom ja ser från balkongen??
nu står dom knarkarsmåliven o stampar för fullt glada som fan ute i skogen till monoton trance.. dom små liven.. :)
ja kan ju bara säga att det var en jävligt fet fest.. lite trist med bara full on på main floor men annars najs som fan..
helt ok mitt anal
förortspundare med tribaltattos o fräcka solglasögon, trasiga tjackisbrudar, sicken jävla scen den där psytrance scenen alltså..okey inte alla men 70 procent av scenen.
yeah sorry about that.
hahahaha@LasseFrasse tyckte det var en jävligt massiv fest, jävligt synd att den inte höll på i ett eller X antal dygn till.... började precis komma igång (igen) när agrigatet till stora scenen la av!!!! iofs feting på alternativa också, men fölk drog ju!!!!!!
Broken Toy är ju helt klart intressant, resten va väll helt klart inte så intressant dock :S
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Broken toy levererade ett helt bra set.. men favoriten var artax ändå..
tror jag låg däck näör dom lirade!!!!!! var imellanåt brutal jävla musick!!!! man typ vakna till o huvet knastra... ingen anning vem som lirade när!!!! var ni kvar länge eller ????
jag låg också halvdäckad när arta spelade.. va så soft o ligga i solen o steka ju.. vi åkte hemåt vid 13 tiden när elen dog..
aiight, faan när elen dog fanns det ju ett golv till.... hehe märkte det först då.... (lagom bränd!) nån som ska vidare till mossmyss eller nåt liknande eller ??? faaan det här va första i år men garanterat inte det sista!!!!!!! funderar på att ta me mig massiv stereo me tjock hiphop o plantera ett tjockt camp en bit ut i skogen på nästa fest!!! hahaha
enjoy the forest nästa helg ju..det var fett förra året.. sen är det ju freaky forest festival senare i aug.. hehe på enjoy the forest förra sommarn hade vi bandare i vårt camp med manu chao o system of a down..
hehehe. just d var det inte en jäääävla massa knot på freaky förra ??? om jag inte jobbar då så blir d garanterat freaky!!!! samma med enjoy!!! hur länge håller den på ??? och i vilket område ligger den,, kanske står på badboll iofs!!!
jag var inte på freaky förra året.. enjoy håller på 16-18 juni.. står inget på badboll om vart..förra året var det utanför norrköping..skulle egentligen vart vid kilsbergen i örebro men snuten kom dit innan det ens börjat o sa att dom inte fick vara där..
faaan va bull!!! pallar inte dra om det inte ligger på västkusten =P ... var väll en del jidder om TT i år också nån bonde som va lack o shiii... faan inga problem me snuten va jag märkte ändå, såg att dom gick runt en gång men inte mer!!!!!
hehe latmask fan..det är ju kul o dra iväg sådär ett gäng polare.. ja snuten skötte sej fint där..
psykos: haha så skön bild.. man blir ju helt varm i hjärtat när man ser sånt! go 5-O!
Jag missade polisen helt.. Var de där på morgonkvisten? Men de verkar ju ha haft en trevlig vistelse iallafall.
//Dj Ju@nO
Dhamika P25 Ska du lira på Spaceport in Forest?
Homothugs <br>
Okey soft:) Ska eventuellt köra en konstig mix av dub och chillout där jag me. Ska bli spännande:)
Homothugs <br>
Dhamika: Ja det gör vi nog då:) Japp det är egenproddat rakt igenom. Själv?
Homothugs <br>
Spaceport in Forest ? var`? när ?
Artax... vart e han sjukt grym? haha... :P han kanske har hållt tillbaka när ja har varit på hans spelningar, om inte så ere ju inte mycket att stampa till..
Bara kärlek!!