I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-18 11:24

firstup.se

sveriges snyggaste och enda grimesite firstup.se tycker din grimekuk är älskvärd och firar det med att uppdatera. grattis!

WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2006-05-18 15:34
yo, älskar sidan och det ni gör, men ärligt talat så tror jag att många ej kan se skillnad på grime och uk rap som nästan är likadan ändå vad nu än folk säger, vad många tror är grime är plain n old uk rap som t.ex klashnekoff, skinnyman och några till mc´s som t.ex sway, jag vet för att jag har lyssnat på allt uk sen 87 och har den största samlingen i sverige, så learn plz, gäller även dom vita boyzen ifrån klubben ni träffa, illizit got u!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-05-18 20:25
may>> alltså typ alla jag snackat med detta om i england är av den åsikten att uk rap typ avancerar till grime, att de som kanske profilerat sig som ukrap innan numera kanske vill göra grimegrejer, sen okej, sway, han är ukrap MEN gör ändå grimecollabs som med bruza, och aftershock osv, måste man verkligen orka stoppa in allt i fack hela tiden? jag är trött på det tänket. vart finns motsättningen? finns det någon fom av rörelse typ bevara ukrapen från grimen? de samexisterar väl i en fin symbios är min ringa åsikt. vi gillar det du gör också. <3.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2006-05-19 01:21
mm, ingen konflikt, vill bara säga det b.la för att folk dissade uk rap fett bara för ett tag sedan, så mycket är hype/bandwagon ok...

och för att lära folk...

och akter jag snackar med säger still att grime scenen vill ha hip hop respekt, varför är det så?!

men som sagt var, bara bra musik får skina...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-05-19 11:51
Jag tycker gransen ar fett suddig emellanat, jag gillar bada genrerna helt klart. Visst ar det en fordel for artisterna att titulera sin musik som grime da det som sagt ar storre hype pa det an pa uk-rap.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.