I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
grime: vem/vad/vilka vill DU läsa om?
Övrig musik - Elektroniskt
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
snooze P37
2006-04-21 20:47
Jag skulle vilja läsa om Just a man vet inget om honom (är det grime eller british garage). Men han har några riktigt bra låtar.
De som talar vet ingenting de som vet är tysta.
Isons_tänder
2006-04-22 15:12
tycker att eran sida ser alldeles för brudig ut..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
iSmoke P40
2006-04-22 17:22
ajo, men den är ju gjord av två brudar. men ja håller me, inte direkt grimey design direkt.
mayornas P52
2006-04-22 18:04
för er som pratar, köp dvd:s av mig, då kan ni lära er om kulturen lite mer ok...då kan ni även hitta mer acts som ni vill höra first up intervjua, bra förslag va, sök efter mitt username "mayornas" i köp&sälj: "säljes grime/uk rap dvd/cd paket"
mvh mastermind
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
slip P39
2006-04-22 18:15
Dizzee
made_in_japan
2006-04-22 21:17
Isons_tänder
- jaha? och det skulle vara... negativt? näru, brudigt är något som alla egentligen älskar.
iSmoke P20
- definiera grimey då? smutisgt menar du antagligen? då ska jag ge dig en förklaring på att vår sida faktiskt ÄR grimey.
ok, den är rosa. rosa=chicks. chicks=föda barn. barnafödelse=riktigt jävla grimey.
there you go!
baeng
iSmoke P40
2006-04-22 21:31
hehe där fick du mej nästan. men ja vet väl inte om barnafödande är så smutsigt. men sidan är iaf snygg så ja ska sluta klaga
made_in_japan
2006-04-22 21:53
iSmoke - haha, bra då :)
baeng
somegirls
2006-04-23 03:59
halva är hisingen du vet. ni kan inte flexa.
made_in_japan
2006-04-24 02:12
börjar bli lite offtopic... ehum.
baeng
BngInTtlCntrlHny F45
2006-04-24 08:57
jag har en hel lista baby!
ni som klagar på desigenen, jag lovar nästa gång jag får för mig att designa lovar jag att det ska bli ultrabutch och mörkt och hårt.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff
mayornas P52
2006-04-24 14:03
äh bry er inte om desigenen, den är lugn...ha det så skoj i london nu och kom hem med lite bra material nu ok
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
made_in_japan
2006-04-27 18:11
haha grime-katter! latt..
baeng
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»