I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

www.firstup.se - UPDATERAD!

Övrig musik - Elektroniskt

2006-04-01 17:59

www.firstup.se - UPDATERAD!

the party is just a click away sugar!

det mesta är uppdaterat plus ett reportage om JME.

www.firstup.se

WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2006-04-01 18:00
party ska det stå och uppdaterad med två p. fan vad jag hatar att man inte kan ändra själv här.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2006-04-04 01:55
kanske lite mp3:or skulle passa in på sidan?!
och mer recensioner
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-04-04 10:56
webhotellet har en policy som gör att man inte får lägga upp audio, men vi ska kolla om man kan komma runt det på något sätt.

vidare är jag inte så mycket för hårdrocksestetik med dödskallar, det lämnar jag åt sofi fahrman. men lite vapen kan vi säkert göra ngt kul med.

2006-04-04 12:04
kalasjnikovs är enda vapnet som duger isf.
baeng

2006-04-04 12:10
kalshnekoff och tinchys gunfigers. nuff said!

2006-04-04 13:01
jag tycker det är fint med rosa och hjärtan. alla är så hårda nuförtiden, fint med någon som försöker vara motsatsen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-04 13:29
Ja men då kan ni ha rosa vapen , kompromiss utav det bästa !

Vapen är ju snyggaste accessoaren , klart ni ska kötta på med lite sånt på sidan. Så jag röstar också nej på hjärtan och ja på en bedårande ak:47:a

Annars måste jag påpeka att ni sköter erat bra !

2006-04-04 13:42
thnxxx. annars finns det ju alltid den här:

bang

2006-04-04 14:24
fan va alla verkar ha problem med webhotell som ej vill att man lägger upp audio, wuz up with em?!

men men, lycka till
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-04-04 14:33
jag har kollat upp det nu men det tycks vara lungan bara det inte rör sig om ofantliga massor.

så det kommer.

2006-04-04 15:28
fett sköön sida

2006-04-04 17:38
carlcox - beef :p nah, tack ska du ha.

haha, vad alla är provocerade av färgerna och temat. jag tycker det är skitsnyggt och det är huvudsaken. men det utesluter ju inte att vapen och annat rough'n'tough skulle vara snyggt. kanske i en annan version.. puss!
baeng

2006-04-04 18:02
Jag tycker sidan är fett skön... Orka med massa vapen och gangstasaker. Huvudsaken är att det är grime och det gillar vi ju :)

Big up!!
http://www.earforcefm.blogspot.com

2006-04-05 10:23
jag funtar på att koda om sidan helt i enighet med standard html. vit bkg, blå länkar och svart font i times 12 pt. HAHAHA! sen någon random bild som ligger i tabell med fadade 3d ramar i typ rött. LOL!

2006-04-05 10:48
asul:eller hur! sensitive thugs yall need hugs!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-06 00:20
tror de flesta gillar rosa hjärtan,
bara inte alla som vågar säga det...