I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad för låt???

Övrig musik - Elektroniskt

2006-03-25 18:45

Vad för låt???

Jag kommer inte ihåg vem som gjort den eller vad den heter men det e en typ house låt.
På videon så filmar dom från ett fönster i ett tåg och man ser då naturen och på varje virvel typ så kör dom förbi ett träd typ och då varje kagge kör dom förbi nått annat då.
Det e en svensk låt tror jag och det e bara musik på den, ingen hård låt heller, den e rätt soft.

Nån som vet???

2006-03-25 21:09
Jag sätter min gissning på Chemical Brothers - Star Guitar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-26 19:56
Jo fan det va den, Tack!!!

2006-03-26 22:41
Men nu vill jag ha hjälp med en annan låt.

Jag tror den e rätt gammal låten men dom kanske har gjort en ny version av den då. Det e en disco,house,dance låt och det e en tjej som sjunger fast på refrängen e det en data manlig röst som säger nån mening flera gånger.

Videon, ja det e en massa folk ute som dansar, det e en skitgrym liten svart unge som dansar fast det ser ut som dom har klippt hans dans typ. Det e en ambulansbil där och en tjej sjunger.
Det e nå killar som ser ut som clowner, dom har målat deras läppar med röd färg och dom sjunger den där manliga data rösten.

Nån som vet???

2006-03-27 12:22
chemical brothers - push the button

kanske..
stämmer in med att det är ungar som dansar och dom är målade som clowner..
:c

2006-03-27 12:23
kan förresten vara mylo feat nånting.. låten heter typ drop the pressure..
:c

2006-03-27 22:19
jo det e den, drop the pressure