I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

chemical brothers

Övrig musik - Elektroniskt

2006-02-09 15:38

chemical brothers

någon som skulle kunna droppa titlar på chemical brothers allra tyngsta låtar? alltså dom med längst intron, tunga beats och helt enkelt dom som är mest party. det hade varit mycket trevligt just nu.

jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.

2006-02-09 17:22
Kolla deras mix "Live at the social vol.1".

Där finns allt ni någonsin kan önska er.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-10 12:39
"Block rockin' beats"
"The private psychedelic reel"
"Music: Response"
"out of control"
"got glint?"
"hey boy, hey girl"
"galvanize"

Är nog de fetaste de har gjort...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-10 18:34
"Under the influence", "Dig your own hole", "The private psychadelic reel", "Block rockin' beats", "The sunshine underground", "Surface to air", "Believe", "Galaxy bounce", "Leave home", "Morning Lemon"...

Finns många.
In the old days it was not a crime

2006-02-11 03:46
http://www.google.se/search?hl=sv&q=%22b ..

Remixen på Method mans Bring the pain är förresten ganska finstämd.

2006-02-12 11:46
Dig your own hole-skivan är späckad med hitz. Kirra den så har du mycket örongodis.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2006-02-14 12:12
Dig your own hole... Bästa skivan.

2006-02-14 13:23
haschpuppie P13

hallå! jag rekommenderade den precis! Kom med nåt eget... punk!

2006-02-15 17:35
Ingen som tipsar om "Playground Of A Wedgeless Firm" från första skivan? Den skulle göra sig på vilken hockeysamling som helst.

2006-02-20 01:30
emil P20: Håll käften och gå och dö. Varför, jo för att du inte förstod att mer eller mindre proppsade tipset du gav. Jag hade det på läppen, du hade skrivit det. Jag skrev det.

2006-02-20 02:02
haschpuppie P13

Vad dillar du om?