jadu alla är jätte roliga i det här forumet, men ja ska man ge lite små tips skulle det nog vara.. Jobba mer med trummorna, få dom att låta mer och en personlig grej är att dom gärna får variera sig mer, för att lyckas med det här kan du lyssna på andra dnb låtar och försök lyssna in hur dom gjort med sina trummor, ta en låt som du själv verkligen gillar.. Melodi slingan skulle är lite rolig, (personligen) så tycker man kanske att den tar lite för stor plats i låten, den skulle behöva mixas in lite bättre.. för övrigt skulle du nog behöva referens lyssna lite mer på annan dnb när du mixa din egen för att höra hur dom tänkt och gjort.. ett problem som jag i bland kan tycka att dnb drass med är att den ibland kan bli enformig och stel du har här iaf jobbat med lite olika element som introt osv men (personligt igen) så tycker jag att det måste finnas personlighet och att det måste hända lite kul saker för att det ska va ql att lyssna på, tänk bara på det om du ska göra fler låtar.. men misströssta inte, träning ger färdighet allt man gör kommer inte sälja.. (hoppas jag inte har låtit för whoa dryg nu det var inte meningen i sånna fall;) /J