I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drum N Bass låt från mig..lite kritik kanske?

Övrig musik - Elektroniskt

2005-09-18 19:46

Drum N Bass låt från mig..lite kritik kanske?

Gör inte sådan musik annars, men ville tästa nått nytt..
kanske inte e de bästa eftersom jag inte bruka lyssna så mkt på dnb men kan väll få kritik o tips på vad som behövs ändras osv.
Puss

:

Pandilla AOTS
www.soundcloud.com/akopalips
www.sideeffectzmusic.com

2005-09-18 19:46
Pandilla AOTS
www.sideeffectzmusic.com

2005-09-19 01:10
Nee det märks att du e inne på annat... jag säger bara fixa nya trummor. Poptrummor i mina öron typ.
Jag e bara en person dock. :)

Vad gör du annars för grejer ??
The sky always had little fluffy clouds..

2005-09-19 08:22
Håller med fritz, fixa nya trummor

2005-09-19 09:23
jag brukar inte lyssna så mkt på dnb så jag säger tummen upp! najs melodi o jag diggar trummorna...
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2005-09-19 09:35
gör inte om det här...
lil;D / Above ALL / Heads Up! / Teachers / Stay fresh...

2005-09-19 10:31
hahahaha ok.....jag gör hip hop annars..men man orka inte göra samma sak alltid...
Pandilla AOTS
www.sideeffectzmusic.com

2005-09-19 12:55
BoLCe Nämen, du verkar ju veta vad du sysslar med så jag tycker du ska lyssna in dig lite på dnb... finns massa goa länkar och artisttips i stickyn... :)

2005-09-19 19:23
aa ok...uppskattas=)....aa fan ska ta o tanka o lyssna igenom lite...kan va bra o göra lite annan musik...
Pandilla AOTS
www.sideeffectzmusic.com

2005-09-19 22:02
Jag lyssnar inte på Dnb, men det som fattas i mina öron är trycket i låten. Den drar inte igång på allvar som dnb låtar gör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-20 18:48
ta i alla fall bort technohihatsen som går i baktakt

2005-09-21 14:45
hiphop och dnb är inte helt olikt....
brukar höja up bpm'n på mina beats till 175 sen låter d som dnb
http://www.myspace.com/inredunkel

2005-09-21 15:03
är det bara jag eller låter det inte alls som dnb?
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2005-09-21 17:42
Förstår inte varför ni alla håller på att gnälla om "... inte ska göra om det här", "låter inte alls som dnb".

Tycker det är skitkul att ngn mer än jag gör dnb här, och bjuder andra på det.

Jag tycker det här låter helt ok, samplingen i början är riktigt skön.

Låter dock väldigt mycket "reason" om det. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men det låter inte "på riktigt". Plus att basen distar...

Testa att använda dig av fler trumloopar, bryta av med dem, lägga dem på varandra. Kanske lite svepande filter på basen.

Men fortsätt för fan att göra dnb.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-21 18:46
bra att nån ger mig lite hopp hehe....
tack!!=)....
aa de e reason, vet inte riktigt hur jag ska få till den där "tunga" dnb basen , lite tipps kanske?......

denna lät kanske inte så mkt som dnb va vet jag, jag ha inte koll på de så mkt, men de e väll bättre att jag tästar mig själv fram änn o lyssna av nån dnb låt och försöka göra exakt samma som dom....anser jag, blir mer unikt o eget om man själv försöker göra nått ...om nån förstår vad jag mena??...

ok, men beatet kanske va lite långt ifrån dnb , så jag få väll ta o lyssna lite så jag iallfall vet hur de går hahaha
Pandilla AOTS
www.sideeffectzmusic.com

2005-09-22 03:46
Fritz P21 ¨'

Då vill jag fråga, vad i h**vete är POPTRUMMOR?
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2005-09-23 00:02
kallemio P21
Haha det ante mig att nån skulle fråga det... Var lite tokigt uttryckt kanske.
Kommer inte riktigt ihåg hur jag tänkte då men det lät väl som "vanliga" trummor typ... bättre än så kan jag inte förklara. :P

2005-09-23 00:04
BoLCe
Ja lyssna på Ljudas... han e "the man" imon detta :)

2005-09-23 12:11
=)
Pandilla AOTS
www.sideeffectzmusic.com

2005-09-23 14:03
uppskattas mkt=)...tnx
Pandilla AOTS
www.sideeffectzmusic.com