I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

infected mushroom

Övrig musik - Elektroniskt

2005-08-23 19:50

infected mushroom

Morsan har snöat in på infected mushroom o ja tycker de e rätt kul.
Så för att nära hennes ungdomsintresse för musiken tänkte ja bränna en fräsch best-of platta.

Grejjen e ju att jag personligen inte lyssnar så mycket på dom så därför vore de kul ifall ni kunde skriva nåra höjdare genom tiderna av infected.
Tack på förhand.

tag ett stycke bro
tag ett stycke brand
blanda, skrik ageri

2005-08-23 20:23
a schysst.
jävlit bra
men ja behöver fortfarande mer, hade tänkt mig typ en sisådär 10 spår åtminstone.
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri

2005-08-23 20:27
Disco Mushroom
None Of This Is Real
Dracul
Bust A Move
Mush Mushi
Never Ever Land
Dancing With Khadafi
Psycho
Release Me
The Gathering
Merlin
Angel Jonathan
Dream Theatre
Twisted

det är dom bästa dom gjort tycker jag, välj mellan dom :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2005-08-24 02:37
Bust A Move. Dracul.
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2005-08-30 02:26
Noisemaker
Muse Breaks Rmx
Cities of The Future
Stretched
Dancing with Hadite
m.m..

Psycho !!!

Tell them it's okay even though it's fucked.

2005-08-30 02:48
Deeply Disturbed
Oppagiffa Night
Shakawkaw

sen är Illuminaughty en skön låt om än med sång och lite annorlunda stuk, samma sak gäller Blink och I Wish
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!

2005-08-30 02:49
Oh, jag glömde Elation Station

Blev många låtar från Converting Vegetarians albumet :)
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!

2005-08-30 10:23
Im the supervisior & I wish (=
Lärtz in my Hertz!

2005-08-30 15:16
elation station, i wish, men störst av dem alla; trippy shit

2005-08-30 17:36
semi-dread P20

jag håller med dig totalt, Classical Mushroom, The Gathering och BP Empire, dom 3 skivorna är utan tvekan det bästa Infected släppt, det är exakt så skruvat dom ska låta, inget annat..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2005-08-30 19:05
semi-dread P20

ja det verkar så :)
ja, efter BP Empire så tappade dom ngt, Converting Vegetarians t.ex. "Trance Side" var skitdålig tyckte jag.. men "Other Side" va riktigt flummig, men det är dock inte alls så som Infected ska göra musik.. dom ska ha sin skruvade trance, inget annat :)

2005-08-31 11:17
Nya plattan IM The Supervisor har en hel del skyssta låtar.
Sista låten Stretched är riktigt härlig,. Ratio Smatio är bra. Muse Breako är fin. låten IM The Supervisor är skysst den med.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-09-01 13:16
men lol...

va kassa ni e!

pallar inte ens skriva deras bästa låtar...

men det är inte dem ni nämt.. vafan..

och ja, det är för helvete deras första 3 album som man tar låtar ifrån om man ska göra best of..
converting vegetarians... skulle den låten vara fet jämfört med Psycho tex??

go back to school!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-01 16:19
AEAP P22

snälla upplys oss om vilka låtar som är bäst då, dom som jag och semi-dread skrev var ju ungefär samma sak som du skrev..

2005-09-01 16:33
mitt inlägg va mest riktat till dem andra som tipsa om låtar från senaste. Sensate suger pung..

Song Pong är den enda i stort sett som e fet som är ny. Och den är dessutom inte från senaste.

Ananrs är det

Mushi Mushi
Acid Killer (feat Xerox)
Nothing Comes Easy
Spaniard
Never Ever Land
Symphonatic
Over Mode
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-01 16:34
för övrigt är dom jävligt överskattade.....

och inte alls bäst inom genren..

knappt på top 10..

2005-09-01 16:36
Psycho och valfri från första skivan skall också vara med på listan såklart...

2005-09-01 16:55
okej :P

2005-09-01 16:59
:)

2005-09-01 18:48
:D

2005-09-02 02:42
asså de e ju skitsoft me alla förslag, fan tack!
p de e oxå bara soft om fler skriver samma så de lixom blir nån sorts röstningssystem. skit fint
jag tackar å morsans vägnar
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri

2005-12-07 21:07
Albibeno
- www.blazetown.se Entertainment -

2005-12-10 02:36
I wish
Am the supervision

LÄTT
RÖV-ABORT-MEJ

2005-12-11 21:42
AEAP P23, vissa skivor måste man lyssna in sig på, och vissa måste lära sig lyssna för att höra överhuvudtaget.
deras senaste platta äger, kanske inte äger deras tidigare grejjer men stilen är bara en uppgradering från deras gamla grejjer. lyssna igenom den igen..

stay positive

Från Converting Vegetarians:
(CD1) Albibeno, Chaplin & Semi Nice
(CD2) Shakawkaw, Deeply Disturbed

DISCO MUSHROOM, Bust A Move, Spaniard. grymma låtar från deras tidigare prylar.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-12-12 00:43
pusherman:

nej ja behöver inte lyssna igenom den fler ggr, har lyssnat igenom den säkert 10 ggr.

2005-12-12 00:43
för övrigt håller jag heelt med dig.
att man måste lyssna in sig ordentligt på vissa plattor för att ens höra dom över huvudtaget.

2005-12-13 08:48
psycho
mush mushi
sealing on a sea of mushroom
dream theater
blue muppets
bust a move
never ever land
HeterAis

2006-02-06 10:43
min 10 i topp infected mushroom:
1. I wish (brutal remix by skazi)
2. the shen
3. muse breaks
4. unbalanced (baby killer remix)
5. jeenge
6. bombat
7. cities of the future (album version)
8. opagiffa night
9. mushi mushi
10. deeply disturbed (yahel remix)

dessa är låtar jag verkligen kan rekommendera alla.
nej, jag litar inte på läkare,<br> dom är ju inte kemister.

2006-02-06 16:09
DO NOT forget "the messenger"