tips på elak Psytrance eller Goa...
Ja, rubriken säger allt... Jag vill ha sköna artister med låtar som verkligen fuckar hjärnan ;)
What I said, yo!
ja alltså, om du känner för att verkligen döda dig själv långsamt så är Xenomorph och the delta någonting för dig. det är musik för människor som har tappat livs lusten. mer eller mindre =/
www.myspace.com/lebandmask
Psykovsky och Psychotic micro hör väl också dit tycker jag...
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
rinkadink, dark soho, kindzadza mer kommer jag inte på...
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Psyside
Look with your own eyes - See with your own mind
in princip all rysk psytrance är elak .=)
bobby snask
måste bara säga att Save me god med Dark soho måste vara det rysligaste man kan hitta inom psy...
TEXAS FAGGOT! nuff said.
you can't scare me, i'm sticking to the union.
tobbe_gee rysk psytrance, bra ifall du gärna kunde tipsa om artister?
What I said, yo!
opsis.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
pps project, neuromotor, midi miliz, spirallianz, in r voice
Wisdom is wonder
dj ritms topp 10 o han spelar då inte snäll musik.. Crying Orc - Empty Head, Crying Spirit Savage Scream - X-Mash (Devilsmind Remix) Terminator - Strong Blast Electrypnose - Cypher Polyphonia - Babel Tower Claw vs Paranoize - Blair Witch Metallaxis - Wasteland (Zik Remix) Silent horror - Yakamaki Recipie (Phobium Remix) Baphomet Engine vs Electrypnose - Remote CTRL Claw - Symetry (Paranoise RMX)
Shove vs. Barak - Super Marihuano Bros inte speciellt elak men jävligt flippad
parasense fett bra rysk psy. fullon..
in r voice som vaniljj nämde är även ryssar. OMP½!
örebro psy i övrigt som sienis o kluster är rätt elak.
you can't scare me, i'm sticking to the union.
albumet Deliver us from Evil är riktigt tungt
ubar tmar =P
~~~War, Hate & Confusion~~~
Azax Syndrom Dark Nebula E.S.X.S. Fungus Funk Grapes of Wrath Kindzadza Kluster N3xu5 Neuromotor Para Halu Parasense Psychotic Micro Scatterbrain Seroxat Sienis Suria The Misted Muppet Winter Demon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xenomorph SÄGER ALLT !!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
annars är ozilla ganska nice, om man gillar lite mer melodiskt.
dejan spelar riktigt rå musik..3 låtar att lyssna på sidan..enjoy
Bonky (doof recs). han var ganska grym, dog i en dykolycka för några år sen.
Promon, Ticon, Son Kite, Grapes Of Wrath, Rinkadink, Genetic Spin, Vibe Tribe, Chromosome, Pixel, S.O.N.U.S...
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jag behöver RIKTIGT sjuk Psytrance. Tips någon? Pallar inte kolla upp alla som är nämnda i denna tråden, så om ni vet någon som gör riktigt sjuka grejor, så skulle det vara snällt om ni tipsade.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto vad menar du med riktigt sjuka grejer?
danet: Mja, vet inte riktigt. Men jag tycker att musik som Infected Mushroom och Xenomorph är lite för tamt :P Något hårdare? :P
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
mephisto kolla mina länkar där..
tack så mkt för alla tips! har hört dom flesta som vissa tipsat om, so keep' em coming...
What I said, yo!
philahzophee jag tipsar så fort jag får nåt nytt... glöm inte att köpa biljetter till playground 3 september..
yo mon ja va fan bröta ner lite protoculture,rinkadink,ibojima,huxflux,p sypilot,fatali,wrecked machines,pixel....yaya that should do it for ya. pz
...ey90.