I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Andreas Tilliander

Övrig musik - Elektroniskt

2005-01-12 20:38

Andreas Tilliander

Förvånad att faktiskt ingen skapat en tråd om han,

vad tycker ni om hans nya?
vad gillar ni hans click n cuts grejjer?
osv osv

här kan vi diskutera lite allt möjligt om honom

http://www.sthlmmd.se

2005-01-13 12:26
Videon e ju soft och sådär, men ja tycker att ja har tappat bort han lite nu. Gillade hans clicks n cuts grejer jävligt mycket. Men USAlåten glömmer ja inte bort mig själv i lika mycke :)

Att han är ruskigt ful gör inte saken bättre heller :P:)
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.

2005-01-13 14:29
Han är nog den mest produktiva artisten i sverige.
Hans live spelningar är grymma och dansanta.
Han är ju aktuell undrer två alias (lowfour & mokira) samt under eget namn. Hans senaste dubprojekt Dutty & Digital är grymt.

All makt åt Tengil, vår befriare

2005-01-13 14:30
och så ful är han väll ändå inte?
All makt åt Tengil, vår befriare

2005-01-13 15:26
han e ju skit söt :), han ser så snäll ut, som om han inte skulle kunna skada ens en liten myra
http://www.sthlmmd.se

2005-01-14 14:22
han är verkligen inte ful!

(p.s. läs citytidningen nöje idag)

det va roligt när han var förband åt el-p och murs förrförrförra(?) året. ja va groupie:)

kan någon förklara vad mille plateaux är?
"if homeboy is trippin, I think you should tie his lace"

2005-01-15 17:41
nån som har nån kull på Sabrina? går rykten om att det är per hagman som står för sånginsatsen...
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"

2005-01-16 13:44
Nya skivan nja...gamla "ljud", "elit" och hans sidoprojekt Mokira....sweetness!

Nya skivans taktfasta kick i botten tråkar verkligen ut mg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-16 15:58
kan tycka att hans äldre grejer är lite svårlyssnade, alltså lite för invecklade för att jag ska få ut någonting av att lyssna på dem

däremot gillar jag world industiries och att andreas äntligen sålt ut sig
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"

2005-01-19 20:06
Tycker det är sjukt när man hör rykten om att folk börjar kalla honom sell-out. Herregud vad folk kan vara ytliga och inte se till individen. Hoppas det bara är lösa rykten
Camp Kwahsi till er tjänst

2005-01-24 09:58
Han är rå men dom bästa låtarna på den nya är ju helt klart

Track 1 - Let Booty Lose

Track 5 - Love me like i Do

Men fortfarande långt ifrån anthony rother etc.
smokiE

2005-01-24 13:56
Jag tycker iof inte att ens the Knife sålt ut sig då de inte kompromissar med marknaden, har egen label, gör samma grej de alltid har gjort. Att sälja ut sig är en helt annan grej
Camp Kwahsi till er tjänst

2005-02-01 01:02
älskar videon till "back to the USA", låten överhuvudtaget får mig att le.
men har inte lyssnat så mycket och så noga på 'world industries' ännu. men det känns inte som att det är någon låt som 'sticker ut', för lite variation, känns som att han hade tjänat mer på att våga mer, men jag är osäker.
behöver lyssna igenom mer nogrannt.

2005-02-01 01:05
hmm btw:
back to the USA