I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

eletronicajazz á la salvador group

Övrig musik - Elektroniskt

2005-01-11 02:58

eletronicajazz á la salvador group

har lyckats komma över två låtar av salvador group . jesus krist i himmlen va tunga dom är.
vart kommer dom ifrån, vilka är dom? har hört att dom är tyskar?! är dom inblandade i några andra projekt, grupper?

vill även ha tag på liknande saker. någon som kan ge några tips? helst artister!

vet att det är lite tjatigt med alla sånna här trådar menmen...

tack på förhand, puss

2005-01-12 20:15
ingen?

2005-01-13 12:30
fan, lyssnade precis på Crosswinds! Dom e ju råtunga. Frågade efter sån här musik i en tråd för bara nån dag sen. Tack för att ja fick ny musik :).

Du väl hört dom redan men, Koop & Thievery Corporation.
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.

2005-01-13 17:21
vart kan man höra detta band?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-14 19:57
ja, men jag vill veta mer om gruppen salvador eller vad det nu ör
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-15 20:55
bra skivbolag: K7, Ninja Tune, Irma

bra band: Shantel, Homelife, Nicola Conte

bra länkar: www.ninjatune.net

www.k7.com

http://www.dublab.com
lil;D / Above ALL / Heads Up! / Teachers / Stay fresh...

2005-01-16 03:35
det är omöjligt att hitta grejer med salvador... finns en skiva som jag rekomenderar gaaaaalet starkt. "berlin by night ". en samling som består av diverse tysk electronica. fruktansvärt bra. där är salvador... - moska med.

har hört både koop och thievery. älskar framförallt koop.

lil_david.

känner väl till ninjatune men tack för de andra. ska kolla in!

2005-01-23 17:05
var kan man hitta berlin by night samlingen?..
jag sitter här på jobbet & knegar för nån vd i malmö...

2005-01-24 01:07
finns ju lite här och var på dc.

fan, hittade den för beställning på nätet för ett tag sen men kommer inte ihåg vart. det är bara att surfa omkring!